W jaki sposób zawojować serca instagramerek i przy okazji wypromować swoją markę? Jedzeniem! Przez żołądek dostaniemy się nie tylko do serca, ale przede wszystkim do świadomości potencjalnych klientów. Twórcy tęczowych past do smarowania, bajecznie wyglądających burgerów z awokado i zmieniających kolor cukierków doskonale zdają sobie sprawę z tego, że jedzenie najlepiej smakuje, gdy uprzednio zostanie sfotografowane, opatrzone odpowiednim filtrem i wstawione na instagrama. A tam zaczyna już żyć własnym, bogatym życiem. W poprzednich miesiącach w ten właśnie sposób rozpoczął się trend na „masło jednorożca”, sushi połączone z taco, oraz czarne bułki do burgerów. Jeśli zastanawiacie się, czy jeszcze da się wymyślić coś, co zawojuje sieć i stanie się viralem, odpowiadamy – da się. Pytanie powinno raczej brzmieć „Po co?”. Przedstawiamy pięć nowych kulinarnych trendów, które ostatnimi czasy wywołały na instagramie i w mediach sporo szumu.
Niebieskie Prosecco
Amerykańskie i chińskie sale weselne podbija ostatnio niebieskie prosecco, czyli połączenie tradycyjnego gatunku z blue curacao. Oczywiście, Włosi zareagowali oburzeniem, uważając, że jest to profanacja ich tradycyjnego trunku oraz atak na tradycję. Niebieski alkohol nie budzi w nas pozytywnych skojarzeń. Wygląda za bardzo jak…denaturat?
Czekolada z awokado
Szał na awokado trwa. Na fali tego szału otwartych zostało kilka barów w USA, które zdecydowały się serwować absolutnie wszystko bazujące na zielonym, modnym owocu. Ostatni trend zadziwia – podczas gdy większość Foodies zachwyca się możliwościami stworzenia zdrowego kremu czekoladowego z awokado i kakao, firma Compartes Chocolatier stworzyła coś odwrotnego. Czekoladę o smaku awokado.
Hit z Coachelli – gofry na patyku
Festiwal Coachella inspiruje aktywne użytkowniczki i użytkowników instagrama co roku. Tym razem popularnością cieszyły się nie tylko dodatki i ubrania szafiarek. Swoje pięć minut otrzymały także gofry na patyku. Najwyraźniej liczba lajków pod zdjęciami umoczonych w kolorowych polewach i posypkach wafli zaalarmowała poszukiwaczy nowych trednów – na świecie powstaje coraz więcej budek z „alternatywnymi” goframi.
Bajgle nasączone kawą
Nie masz czasu na poranną kawę? Cóż, powstały właśnie ciemne bajgle, które zapewnią ci upragnioną z rana dawkę kofeiny. Są nasączone esencją espresso – każdy z nich zawiera 32 miligramy kofeiny. Jeśli szukacie pomysłu na biznes – otwierajcie foodtrucka z kawowymi bajglami, których w Polsce jeszcze nie ma. Jesteśmy ciekawi smaku!
Sól o smaku wina
Tym razem trend dotyczy soli i to nie byle jakiej, bo infuzowanej… winem Pinot Noir. Firma, która wpadła na ten pomysł, w swojej ofercie posiada już różne rodzaje kryształków doprawionych takimi dodatkami jak czarny czosnek, biała trufla czy laski wanilii, ale to właśnie ostatnia kompozycja z winem wzbudziła zainteresowanie marką. Ciekawe dlaczego? ?
234 komentarze