Ludzie, którzy nic nie muszą w klipie nowej sieci komórkowej Folx

W spocie promocyjnym i na plakatach nowej sieci komórkowej pojawiły się znane wielu osobom twarze. Zamieszanie w komentarzach na YouTube robi przede wszystkim Młody G z Gdyni, czyli raper BELMONDO. Oprócz niego w nakręconym przez Krzysztofa Grejpera klipie występują tatuażystka i DJ-ka zuzaOK, twórca teledysków i członek Kolektywu Syrena Alan Willman, stylistka Zuza Stępień i założycielka cukierniczego biznesu Miss Mellow, Ala Gabillaud. Zobaczcie, jak ci modele wspaniale nic nie robią:

Folx to pierwszy operator komórkowy, działający na zasadzie subskrypcji. Można więc go włączać i wyłączać kiedy się tylko chce, dokładnie na tej samej zasadzie, co muzyczne serwisy streamingowe czy te z filmami i serialami. Sam proces aktywacyjny wygląda podobnie – trzeba się zarejestrować, zamówić kartę SIM (nie sprawdzaliśmy, ale podobno przyjeżdża kurierem w mniej niż godzinę), a potem po prostu korzystać – pierwszy miesiąc, zgodnie z najnowszymi trendami, jest zupełnie za darmo. 

Oczywiście można jeszcze bardziej oszukać system – kiedy zaprosimy do sieci Folx naszego znajomego i on się zarejestruje, dostajemy miesiąc gratis. Jeśli mamy dużo znajomych, możemy za nasze nielimitowane rozmowy, SMS-y i MMS-y, 20 GB internetu i darmowy roaming w UE nie płacić w ogóle. Proste i wygodne. A jeśli już musimy zapłacić, to też nie ma tragedii – subskrypcja kosztuje niecałe 30 złotych miesięcznie. Co ciekawe, wszystkie numery zaczynają się od „450” i można je automatycznie wybrać również z poziomu aplikacji (w ten sposób można też przenieść swój stary numer). 

Subskrypcja Folx działa w całej Polsce, ale kartę SIM można obecnie zamówić w Krakowie, Łodzi, Poznaniu, Trójmieście, Warszawie, Wrocławiu i na terenie konurbacji śląskiej.

Dodaj komentarz