KFC wprowadza lakier do paznokci…o smaku kurczaka!

Slogan “Finger lickin’ good” marka KFC postanowiła wypromować w sposób niebywale dosłowny. Po raz pierwszy w historii, sieć fastfoodów wypuściła na rynek jadalny lakier do paznokci. Produkt ten, dostępny jest w dwóch wersjach: Original, Hot & Spicy.

kfc edible nail polish

Osobliwe lakiery do paznokci dostępne są, póki co, tylko w Hong Kongu, gdzie mają szansę zdobyć ogromną popularność. Czy sprawdziłyby się także na polskim rynku? Szczerze wątpimy, by jakakolwiek dziewczyna chciała lizać swoje paznokcie, by poczuć smak smażonego kurczaka. Nie wspominając już o tym, że podczas jedzenia czegoś słodkiego, przypadkowo można nadać deserowi kurczakowy posmak.

Produkt powstał przy współpracy z agencją reklamową Ogilvy & Mather. Jej dyrektor kreatywny, John Koay, stwierdził, że receptura lakieru jest przygotowana w taki sposób, by wyglądał on jak zwykły, kolorowy lakier, a dodatkowo przez długi czas utrzymywał intensywny smak.

kfc jadalny lakier

Kampania ta dedykowana jest specjalnie dla mieszkańców Hong Kongu, gdzie walka o pozyskanie klienta musi wychodzić poza ramy naszej definicji działań kreatywnych.

9 komentarzy

Dodaj komentarz

-->