Zamiast silić się na prezent

Skarpetki, kalendarze adwentowe i mydło w kostce. Każdy w swojej świątecznej historii ma choć jeden #prezent, który przyprawił go o dreszcz odrzucenia. #Grolsch rusza z akcją dzielenia się niechcianymi prezentami. Zamiast kupować w ciemno, kup piwo. Do sylwestra się wypije.

Rusza kolejna edycja aktywacji marki #Grolsch „Świat jest pełen niechcianych prezentów” przygotowana przez agencję #KropkaBordo. Tym razem do udziału w niej zaproszony został Aqualoopa, czyli Igor Chołda – przedstawiciel warszawskiego street art’u. Właśnie on jest autorem design’u limitowanej wersji czteropaka, przygotowanego specjalnie na zbliżający się okres wzmożonego obdarowywania wszystkich bliskich. W ramach kampanii #Grolsch i agencja Kropka Bordo stworzyli film, dzięki któremu można ze szczegółami zobaczyć, jak powstawał ten unikalny #projekt. Akcja ma wsparcie także na Facebooku, gdzie na profilu Grolscha, każdy będzie mógł współtworzyć „Listę niechcianych (czyt. sucharowych) prezentów” i wziąć udział w przygotowanym z tej okazji konkursie.

Dodaj komentarz

-->