TOMMY FACTORY: TWÓRCZA PRZESTRZEŃ, ZAINSPIROWANA ANDYM WARHOLEM

Tommy Hilfiger przedstawia projekt Tommy Factory, miejsce inspirowane słynnym nowojorskim studiem Andy’ego Warhola. Wnętrza przełamują klasykę z nowoczesnością.

Marka Tommy Hilfiger przedstawi projekt Tommy Factory – interaktywny „plac zabaw” inspirowany słynnym nowojorskim studiem Andy’ego Warhola, który stanie się osią komunikacji na sezon jesień 2022 i ożyje w sezonowej kampanii, w której zobaczymy różne pokolenia tzw. „Futuremakers” – w tym Kate Moss, Lila Moss i Travis Barker, czyli twórczyń i twórców przyszłości.

Fabryka była miejscem, gdzie musiało się bywać. Gdy zaczynałem karierę, to Andy łączył modę, sztukę, muzykę i showbiznes. Zdolność Andy’ego do przedstawiania tego, co najbardziej aktualne, nigdy nie przestała mnie inspirować. Tommy Factory to nie miejsce. To stan umysłu – mówi projektant Tommy Hilfiger.

Z początkiem września marka Tommy Hilfiger zaprezentuję najnowszą kampanię na jesień 2022. Zdjęcia przedstawią zderzenie kultur,  historii z przyszłością oraz klasyki z nowoczesnością. Supermodelka Kate Moss po raz pierwszy wystąpi w tej samej kampanii z córką i modelką Lilą Moss. Towarzyszyć im będą: legendarny perkusista i producent Travis Barker, aktor Anthony Ramos, wokalista, autor tekstów i kompozytor Jon Batiste, artysta street pop Mr Brainwash, a także legenda drag i festiwalu Wigstock – Lady Bunny, oraz tatuator Steve Wiebe.

Jak co roku, podczas Nowojorskiego Tygodnia Mody pokaz zaprezentuje Tommy Hilfiger. Idealna okazja, aby odsłonić projekt Tommy Factory. Marka zapowiedziała spektakularną prezentacje, a pokaz będzie świętem kreatywności i ekspresji, które podkreśli siłę indywidualności przez multimedialne instalacje, inspirowane ideą „15 minut sławy”. Koncepcja Warhola, przeniesiona w obecne czasy, połączy gości pokazu i bohaterów kampanii w interaktywnej scenografii. Już nie możemy się doczekać.

 

Zdjęcia: Materiały prasowe 

-->