Warszawski Nowy Teatr ogłosił właśnie plan wydarzeń na listopad. Oprócz spektakli, w Nowym będzie można wziąć udział w wykłądach, projektach, warsztatach i koncertach. Oto szczegóły:
Małe Muzyczne Improsceny – 4.11 godz. 12:00
Cykl koncerto-warsztatów dla dzieci w wieku 6+. Motywem przewodnim jest improwizacja muzyczna. Gość specjalny: Michał Górczyński – klarnecista-solista, kameralista i kompozytor.
Malleus Maleficarum – czarownice w światowym kinie – 6.11 godz. 19:00
Wykłady i projekcje Tomasza Kolankiewicza. Reżyseria Brian De Palma. Jedna z najciekawszych ekranizacji prozy Stephena Kinga. Klasyka gatunku.
Śmiertelnie Trudna Gra – 13-14.11 godz. 10:00
Spektakl Teatru 21 dla dzieci od 6 roku życia inspirowany książką „Gęś, śmierć i tulipan” Wolfa Elbrucha.
Teatralne pomysły na real. Teatr jako wydarzenie – 13.11 godz. 19:00 – Wstęp Wolny
Wykłady Wojtka Ziemilskiego: Jak odbudować świat. Devising.
Proces – 15-19.11
Premiera spektaklu w reżyserii Krystiana Lupy.
Obsada: Bożena Baranowska, Maciej Charyton, Małgorzata Gorol, Anna Ilczuk, Mikołaj Jodliński, Andrzej Kłak, Dariusz Maj, Michał Opaliński, Marcin Pempuś, Halina Rasiakówna, Piotr Skiba, Ewa Skibińska, Adam Szczyszczaj, Andrzej Szeremeta, Wojciech Ziemiański, Marta Zięba, Ewelina Żak.
Po prostu skandal – 20.11 godz. 19:00 Wstęp wolny
Wykłady Doroty Semenowicz: Skandal uwewnętrzniony
Tematem wykładu będzie skandal jako wyzwanie rzucone rozumowi, model-przeszkoda niosąca wartość poznawczą, choć nie jest to poznanie racjonalne.
Doppelganger – 20/11 godz. 20:00 Wstęp wolny
Czytanie dramatu Sandry Szwarc. Czyta Adam Ferency. Reżyseria: Jacek Poniedziałek.
Scena muzyki nowej: Tajemnice dźwięku i czasu – 21.11 godz. 19:00
Chain Ensamble – cykl koncertów. W programie: Georg Friedrich Haas “in vain” (2000)
Czytaj, nie czekaj. Awantury o książki – 23.11 godz. 19:00 Wstęp Wolny
Cykl spotkań Sylwii Chutnik: Zadie Smith “Londyn NW”
Pięć łatwych utworów. Milo Rau 24-25.11 godz. 19:00
Rau, nazywany najbardziej kontrowersyjnym reżyserem teatralnym swojego pokolenia, diagnozuje współczesną Belgię przez pryzmat jej najbardziej wstydliwej historii, czyli opowieści o Marcu Doutroux.
Podstawy, czyli jak teatr przestaje być teatrem, żeby teatrem pozostać – 17.11 Wstęp Wolny
Wykłady Piotra Gruszczyńskiego: “120 dni Sodomy” Milo Rau