„From Tokyo to Warsaw”: marka UNIQLO otworzyła pierwszy sklep w Polsce

Z TOKIO DO WARSZAWY! Marka UNIQLO zamierza podbić polski rynek. Sklep mieści się w Domach Towarowych Wars Sawa Junior. W ofercie znajdziemy odzież oraz dodatki dla kobiet, mężczyzn, dzieci i niemowląt.

Jestem bardzo podekscytowana, że mogę wprowadzać markę UNIQLO i koncept LifeWear do Polski. Jestem przekonana, że produkty inspirowane japońskimi wartościami, takimi jak prostota, wysoka jakość i trwałość, spodobają się polskim klientom. Wspólnie z moim zespołem zapraszamy do nowego sklepu, gdzie mamy nadzieję zapewnić wszystkim najlepsze doświadczenia zakupowe – mówi Agata Bojas, UNIQLO Poland General Manager.

UNIQLO swoją działalność rozpoczęło w pierwszym sklepie w Fukuromachi w Hiroszimie. W swojej ofercie posiada wysokiej jakości podstawowe elementy ubioru, takie jak polówki, spodnie chino i koszule oksfordzkie. W prostocie tkwi siła. Klienci marki docenili jakość wykonania, a marka stała się popularna na całym świecie. Stworzenie nowoczesnych klasyków pozwala skomponować stylizację potrzebną w codziennym użytkowaniu. Produkty bazują na dobrej jakości wykonaniu, tak aby mogły posłużyć nam na dłuższy czas.
 
Zrównoważony rozwój w UNIQLO

Marka UNIQLO przestawia się całkowicie na materiały 100% z recyklingu. Każdy komponent, tkanina, zamki czy małe części zrobione zostaną z materiałów wtórnych. Cały proces charakteryzuje się wysokim stopniem transparentności. Na każdym etapie tego procesu – od zakupu do paletyzacji i przędzenia, wykonywanego za pomocą swojego sprzętu, aż do procesu produkcyjnego.



Ciekawym pomysłem jest wprowadzenie na rynek nowych produktów LifeWear, a także popularne produkty marki, takie jak kurtki Ultra Light Down i Fluffy Yarn Fleece czy swetry Extra Fine Merino. Sklep obejmuje około 1 500 metrów kwadratowych, w tym 800 mkw. powierzchni handlowej na dwóch piętrach budynku Junior.

Debiut UNIQLO w Domach Towarowych Wars Sawa Junior nie jest przypadkowy. To idealna lokalizacja dla marek, które przyciągają fanów miejskiego stylu życia. UNIQLO to marka międzynarodowa w najlepszym tego słowa znaczeniu i jej obecność będzie atrakcyjna zarówno dla klientów ze stolicy, jak i turystów. To bez wątpienia jedno z najciekawszych otwarć na handlowej mapie Warszawy w ostatnich latach. Cieszę się, że jako właścicielowi Domów Towarowych Wars Sawa Junior, udaje się nam repozycjoować to wyjątkowe miejsce. Witamy UNIQLO w gronie naszych wyjątkowych najemców  – komentuje Scott Dwyer, Group Managing Director – Retail w Atrium European Real Estate.

Zdjęcia: Materiały prasowe i prywatne AKTIVIST MAGAZYN

-->