Polska marka Couple Dansant nie zwalnia tempa i prezentuje najnowszą kampanię na sezon jesień-zima 2022/23. Marka konsekwentnie projektuje kolekcje, które powstają tylko z tego co już zostało uszyte. Premierowo pisaliśmy o personalizowanych marynarkach z drugiej ręki, które wciąż nas zachwycają.
Założycielki Couple Dansant- Żaneta Mrowca i Magdalena Lenicka wyszukują ubrania w second handach i zamieniają je w perełki. Swoją najnowszą kolekcją projektantki nawiązują do romantyzmu w nowoczesnej postaci. Sesja zdjęciowa powstała w ogrodzie różanym w samym sercu Berlina. Subtelna delikatność to kontrast do surowego modernizmu miasta, które posłużyło jako główna inspiracja do poprzedniej kampanii marki.
W kolekcji na sezon jesień-zima 2022/23 głównym motywem przewodnim jest róża. To odpowiednik kobiecości i nonszalancji, co jest zauważalne w całej kolekcji. Inspiracja zaczerpnięta jest z filmów Sofii Coppoli i definiowana w stylu Marii Antoniny, we współczesnym jednak wydaniu. Nowością w kolekcji są upcyklingowe sukienki oraz przerabiane koszule, które zdobią wspomniane róże. Nie zabrakło także płaszczy z futerkiem i marynarki z frędzlami flagowe już produkty Couple Dansant. Założycielki kolejny raz udowadniają, że można tworzyć markę społecznie odpowiedzialną. Ubrania z drugiego obiegu zamieniają w kolekcję pożądaną. Czekamy na więcej.
Zdjęcia: Oliwia Waligora
Modelka: Aleksandra Kowalska
Stylizacje i produkcja: Żaneta Mrowca i Magdalena Lenicka