Czyżby szykował się muzyczny powrót roku?
Aphex Twin 2020
Jeden z najbardziej znanych muzyków świata ma dość nietypowy sposób komunikowania się z fanami. Aphex Twin wykupuje bowiem billboardy i plakatuje największe miasta świata. Tak było na przykład przed premierą albumu „Syro”, kiedy to materiały z logo Aphex Twin pojawiły się w całym Londynie. Teraz logo projektu, za którym stoi Richard D. James znów pojawia się na plakatach i bilbordach. Czyby szykowały się nowe dźwięki? Mocno na to liczymy, choć coś czujemy, że akcja może być związana z promocją nowych produktów marki Novation, z którą od dawna blisko współpracuje Richard.
Wyświetl ten post na Instagramie.
LA // Berlin // Bristol // London ••• More info incoming: 20.10.20 ••• #WeAreNovation
Jak na razie ostatnim wydawnictwem muzyka jest Epka „Collapse” z 2018 roku. Więcej informacji na temat projektu, który kryje się za tajemniczymi plakatami pojawić ma się 20 października.