Nowa butelka: Ten sam kultowy smak i nieposkromiona pasja od 1862 roku
4 lutego, w dniu „Święta Założyciela” marki BACARDÍ i w 153. rocznicę powstania najlepiej sprzedającego się na świecie rumu, firma postanowiła przygotować dla swoich fanów i miłośników dobrej zabawy wyjątkowy prezent. Już wkrótce do sklepów, najlepszych barów i klubów na całym świecie, w tym także do Polski, trafią butelki kultowego rumu BACARDÍ w odświeżonym designie.
Nowe butelki rumu BACARDÍ osadzają niezwykłe dziedzictwo BACARDÍ w sercach i umysłach współczesnego konsumenta, łącząc w sobie pasję, kunszt oraz nieposkromionego ducha założycieli firmy. Butelki mają bardziej nowoczesny kształt ale silnie nawiązują do historii BACARDÍ. Odświeżone zostały etykiety, oznaczenia jakościowe, a na opakowaniach znalazło się również całkiem nowe logo.
Logo BACARDÍ – nietoperz, które oznacza szczęście, zdrowie i jedność rodziny, zainspirowane zostało oryginalnymi, ręcznie rysowanymi wzorami nietoperzy BACARDÍ z początku XX wieku. Powrócono również do klasycznych hiszpańskich nazw poszczególnych rodzajów rumu: Superior, Gold i Black są ponownie nazywane Carta Blanca, Carta Oro oraz Carta Negra. Każda nowa butelka posiada swój własny, niepowtarzalny ornament, zawiera wybrany fakt z historii życia rodziny BACARDÍ, opis walorów smakowych i propozycję podania. Ponadto, wszystkie etykiety wykonane są z papieru pochodzącego z recyklingu włókien trzciny, które są produktem ubocznym wytwarzania rumu. Ukoronowaniem nowego designu są ręcznie skrojone czcionki, nawiązujące do tych oryginalnych z epoki Art Deco, umieszczone na ścianach El Edificio BACARDÍ, czyli byłej siedziby biura sprzedaży marki i jednocześnie kultowego baru w Hawanie, na Kubie.