Grupa odważnych i kreatywnych francuskich projektantów, którym przewodzi Gruzin Demna Gvasalia, coraz odważniej poczyna sobie w świecie mody. Tylko w ostatnich miesiącach uliczny brand “genetycznie zmodyfikował” klasyczne reebokowe Pumpy, zaprojektował kurtkę z Ikea i połączył siły z Tommym Hilfigerem. Teraz pokazali natomiast klapki, inspirowane etykietami z butelek od wody mineralnej.
źródło: Vetements
Nowy produkt świetnie wpisuje się w strategię Vetements – przypomina zwykłe basenowe klapki popularnych firm sportowych, ale kosztuje dużo, dużo więcej. Za będące częścią wiosenno-letniej kolekcji na 2018 rok gumowe obuwie, opatrzone wzorem fikcyjnej etykiety wody mineralnej Quelle Wasser, zapłacić trzeba aż 590 dolarów (około 2 tys. złotych). Dostępne są w dwóch kolorach – czerwonym i niebieskim. Jak je nosić? Oczywiście do skarpet – najlepiej białych.
źródło: Vetements
źródło: Vetements
źródło: Vetements
4 komentarze