“Głośna muzyka sprawia, że pijemy szybciej”. Producent piwa promuje zatyczki do uszu

Fanów muzyki, którzy dbają o swój słuch i podczas koncertów czy festiwali używają zatyczek, można zaobserwować coraz więcej. Niewiele jednak osób wie, że słuchanie bardzo głośnej muzyki, oprócz ryzyka trwałego uszkodzenia słuchu, powoduje także zwiększenie pragnienia. A jako, że na festiwalach pije się głównie piwo, wiadomo jak może się to skończyć. 

Ciekawą zależność między głośną muzyką i piciem postanowił wykorzystać duński producent piwa, Tuborg, w swojej stylizowanej na ostrzegawczą kampanii. Zaprezentowane przez firmę po raz pierwszy na tegorocznym festiwalu Roskilde urocze piankowe zatyczki, wyglądają jak malutkie szklanki z piwem. Tylko patrzeć, jak któryś z polskich producentów podkradnie ten pomysł w kolejnym sezonie. 

2 komentarze

Dodaj komentarz

-->