Sklep internetowy Moliera2.com przychodzi z pomocą dotychczasowej konkurencji. Oferuje na swojej platformie możliwość sprzedaży butikom. Wszystko po to, aby utrzymać miejsca pracy w firmach borykających się z problemami spowodowanymi kryzysem gospodarczym. Trwająca od 19 marca inicjatywa #Moliera2iPrzyjaciele dotychczas spotkała się z olbrzymim entuzjazmem ze strony wielu marek m.in. L37, Robert Kupisz czy Balagan.
#Moliera2iPrzyjaciele
Moliera2.com to polski sklep internetowy, który od ponad 10 lat oferuje odzież i kosmetyki. E-commerce ma także swoje sklepy stacjonarne, ale znaczną część sprzedaży prowadzi w sieci. Dlatego, w przeciwieństwie do wielu firm, obecny kryzys nie dotknęło go w tak dużej mierze. Nie chce jednak wykorzystywać tej przewagi w trudnej sytuacji całego rynku, tylko podzielić się miejscem na platformie z innymi. Swą pomoc oferuje szczególnie tym sklepom, które nie są przygotowane na sprzedaż swoich towarów poprzez taki kanał dystrybucji przez co borykają się z problemami finansowymi. Często wiąże się to z koniecznością zwolnień personelu.
Moliera 2 polska moda
Gospodarce potrzebna jest konsumpcja, a spadek obrotów w handlu negatywnie przełożył się na inne dziedziny gospodarki, to podkreśla dziś wielu ekspertów. Tymczasem handel tradycyjny zamiera, w zasadzie pozostał nam tylko Internet i widzimy po ruchu na naszej stronie, że Polacy wciąż kupują w sieci. Jednak wielu przedsiębiorców nie jest na to gotowych, miną tygodnie, jeśli nie miesiące, zanim uruchomią i wypromują swoje strony. My mamy wszystko gotowe, posiadamy własną infrastrukturę IT, zaplecze grafików, specjalistów e-commerce, bezpieczeństwo i pełne zaplecze logistyczne. Jesteśmy gotowi do rozpoczęcia współpracy od zaraz. Obecnie pracodawcy mają dwa wyjścia: albo przekazać wypowiedzenie pracownikowi albo stworzyć mu warunki do pracy, nawet na połowę, jedną czwartą etatu. Dzięki naszej stronie dajemy szanse na sprzedaż towarów online. Chcemy wspólnie zawalczyć o polskie sklepy i miejsca pracy, jakie przez lata rozwoju biznesu stworzyły, nie pozwólmy tego zniszczyć – mówi Arkadiusz Młynarczyk – Bussines Development Manager z Moliera2.com.
Dzięki natychmiastowej reakcji i sprawnemu wdrożeniu projektu już dzisiaj na platformie Moliera2.com swoje kolekcje sprzedaje ponad 80 marek. Wkrótce dołączą do nich kolejne.
Jesteśmy niezwykle dumni, że projekt jest tak ogromnym sukcesem! Zainteresowanie wśród przedsiębiorców przerosło nasze początkowe oczekiwania, ale dzięki świetnej organizacji i pracy naszego zespołu, połączyliśmy siły już z ponad 80 butikami i nie zwalniamy tempa. Cały czas przyjmujemy zgłoszenia i pozostajemy otwarci dla nowych marek – dodaje Arkadiusz Młynarczyk, Business Development Manager Moliera2.com.