Tęczowe historie są dla wszystkich!

Platforma Storytel świętuje różnorodność historii i osób słuchających, z okazji Pride Month. W ramach tęczowej kampanii eksponowany będzie katalog historii nawiązujących do osób LGBTQ+, oraz oryginalna historia “Ślepa miłość” autorstwa Michała Smyka.


Każda osoba jest wyjątkowa, wszyscy jesteśmy równi. Co nas łączy to, między innymi, miłość do dobrych historii. Historie z kolei, jak i my, powinny być różnorodne. W Storytel rozumiemy wagę różnorodności i chcemy, by każda osoba znalazła w naszym katalogu opowieść, która do niej przemówi. Wierzymy, że historie mają siłę nas łączyć! – mówią organizatorzy.

Już w ten weekend Storytel stanie się w widoczny sposób bardziej kolorowy. #weekenddumy to akcja wyróżnienia w katalogu platformy tęczowych historii. Tag #LGBTQ grupuje kilkadziesiąt tytułów, w języku polskim i angielskim – od klasyki, jak “Portret Doriana Greya”, przez reportaż, opowieści fantastyczne, aż do produkcji Storytel Original, “Ślepa miłość”.

“Ślepa miłość” to pierwsza polska oryginalna produkcja audio, która porusza tematykę LGBTQ+, przy okazji zwracając uwagę na inny problem, jakim jest wykluczenie ze względu na niepełnosprawność.

Do współpracy przy oprawie wizualnej Storytel zaprosiło Angelinę Stasiak, która przygotowała graficzną interpretację do audiobooka “Ślepa miłość” oraz identyfikację akcji #weekenddumy.

Link do Audiobooka: Ślepa miłość – Pełen Sezon – Audiobook – Michał Smyk – Storytel

Zdjęcia: Materiały prasowe

-->