Love Over Hate

Czy miłość i dobre emocje mogą zwalczyć nienawiść? Marka Absolut, wspierając kampanię społeczną Love Over Hate, udowodnia, że tak! W ramach tej akcji internauci z całej Polski zgłaszali miejsca (bramy, ulice i mury) zapisane ha­słami nienawiści. Po co? Po to, żeby przekształcić je w coś pozytywnego.

Ekipa Love Over Hate usunęła graffiti pełne hejtu z wybranych miejsc, a zdjętą farbę przekazała w ręce znanego artysty Pawła Swanskiego, który wykorzystał ją do stworzenia wyjątkowego dzieła. Piękny mural przedsta­wiający obejmujące się serce niósł za sobą mądry przekaz jakim jest samoakceptacja i miłość do samego siebie. Można było go podziwiać na ścianie kamienicy przy ul. Brackiej 25 w Warszawie przez cały październik. Pozostała część tuszu zdjętego z hejterskich napisów w połączeniu z dwoma domi­nującymi barwnikami – niebieskim i różowym – posłużyła do produkcji nadruku na najnowszej, limitowanej edycji bu­telek wódki Absolut. Widniejące na niej słowo „MIŁOŚĆ” w kilkudziesięciu językach świata, pokazuje, że to uczucie nie zna granic i jest silniejsze niż jakiekolwiek podziały. Szkło, z którego powstały butelki, w 70% również pochodzi z recyklingu – z przetopienia poprzednich limitowanych edycji. Nowa butelka Absolut dokładnie odzwierciedla przesłanie kampanii Love Over Hate – odwagę i kreatyw­ność, niezbędne do wywołania pozytywnej zmiany.

-->