Ten rok zdecydowanie należy do Jennifer Lopez. Premiera filmu dokumentalnego o jej pracy artystycznej dla Netflixa, ślub z Benem Affleckiem i najnowsza kampania JLo Beauty.
W dniu 53 urodzin Jennifer Lopez do sieci trafił spot reklamujący premierowy balsam do ciała. Za reżyserię filmu odpowiada Jason Bergh, który od lat współpracuje z gwiazdą.
– Całą pielęgnację uwagę poświęcamy skórze twarzy, że czasami zaniedbujemy ciało. Ważne dla mnie było stworzenie rutyny pielęgnacyjnej skóry dla ciała, w celu zaspokojenia jego specyficznych i unikalnych potrzeb, zaczęliśmy od pupy! – podkreśla Jennifer Lopez w opisie kampanii.
Today’s my birthday and I am gifting YOU with a special drop of #JLoBody FIRM + FLAUNT™ Targeted Booty Balm. Head over to https://t.co/mX312FGcI5 to shop the video for some seriously sexy science for your best assets! #JLoBeauty https://t.co/MdOQxKy8xP pic.twitter.com/axyZN8igMz
— jlo (@JLo) July 24, 2022
Balsam o nazwie „JLo Body by JLo Beauty Firm + Flaunt Targeted Booty Balm” można kupić za 65 dolarów. W kampanii Lopez pozuje nago i udowadnia, że wiek to tylko liczba.
Zdjęcia: Chris Appleton/Instagram