Chcesz zostać znanym artystą? Rusza projekt Coca-Cola Zero Cukru Asfalt NEXT

12 obiecujących artystów, 12 debiutanckich singli i teledysków. 12 szans na powiew świeżości w polskiej branży fonograficznej. Rusza projekt Coca-Cola Zero Cukru Asfalt NEXT.

Kto będzie następny? Właśnie ruszyły zgłoszenia!

To pierwsza taka inicjatywa w 23-letniej historii znanego, warszawskiego labelu. Stoi on za sukcesami takich artystów jak O.S.T.R., Taco Hemingway, Otsochodzi, Sarius, czy Fisz i Emade. Program dla młodych talentów, powstały przy współpracy marki Coca-Cola i wytwórni Asfalt Records.

Co zrobić, by zyskać rozgłos i zostać znanym artystą?

Ta droga nie zawsze jest prosta!
 – Nasz plan jest prosty – we współpracy z Coca-Cola Zero Cukru, co miesiąc, przez najbliższy rok prezentować będziemy debiutanckie single obiecujących, najczęściej kompletnie nieznanych artystów. Nie pozostawimy ich jednak bez merytorycznej pomocy czy promocyjnego wsparcia. Wręcz przeciwnie, uczestnicy programu pod okiem specjalistów będą mieć możliwość pracy nad swoim debiutanckim materiałem muzycznym, wizerunkiem, a także teledyskiem zrealizowanym w charakterystycznej dla akcji konwencji – wyjaśnia Tytus.

Program realizowany będzie przez cały rok, aż do kwietnia 2022 r. W każdym miesiącu przedstawiony zostanie singiel kolejnego młodego artysty, który prześle swoje zgłoszenie za pośrednictwem strony –  www.asfaltnext.pl. Kto trafi do finałowej dwunastki? O tym zdecydują przedstawiciele Asfalt Records i Coca-Cola Polska. 

– Wiele młodych talentów wciąż czeka na odkrycie, a w Polsce brakuje programów, które mogłyby stać się trampoliną dla szukających swojego miejsca w świecie hip-hopu. Postanowiliśmy to zmienić! W ramach Coca-Cola Zero Cukru Asfalt NEXT, wpieramy, rozwijamy i pchamy do przodu zdolnych twórców po to, aby stali się nowym głosem swego pokolenia – komentuje Klaudia Pac, Coca-Cola Digital Project Manager.

Zdjęcia: Materiały prasowe 

-->