Stylowa jazda o życie z marką HUGO i F1

2024 Visa Cash App RB Car Launch in Las Vegas LAS VEGAS, NEVADA - FEBRUARY 08: Daniel Ricciardo of Australia and Visa Cash App RB and Yuki Tsunoda of Japan and Visa Cash App RB pose for a photo with the Visa Cash App RB VCARB 01 at the Visa Cash App RB Livery Launch Event Las Vegas on February 08, 2024 in Las Vegas, Nevada. (Photo by Jesse Grant/Getty Images for Visa Cash App RB) // Getty Images / Red Bull Content Pool // SI202402090079 // Usage for editorial use only //

HUGO wkracza do luksusowego świata sportu, w którym jazda o życie nabiera tempa. Współpraca z zespołem Visa Cash App RB (VCARB) Formula One™, rozpocznie się jeszcze w tym sezonie. Jest to okazja dla marki, aby wykorzystać globalną atrakcyjność F1TM, przenosząc ją poza tor i autentycznie osadzając w kulturze. 

 

Cieszymy się, że możemy pogłębić nasze zaangażowanie w sporty motorowe, wchodząc do F1 z HUGO. Współpraca z Visa Cash App RB Formula One Team umożliwi nam nawiązanie kontaktu z pokoleniem Z na skalę globalną i w potężny sposób. Z niecierpliwością czekamy na dalszą synergię między sportem a modą, aby zaoferować konsumentom nowe i unikalne możliwości zanurzenia się w marce HUGO – mówi Daniel Grieder, CEO HUGO BOSS.

Od początku sezonu 2024 F1™ logo HUGO będzie widniało na kombinezonach wyścigowych, strojach zespołowych i bolidach zespołu VCARB. Partnerstwo będzie kontynuowane poza torem, dzięki limitowanym kolekcjom kapsułowym, które charakteryzować będzie odważny styl krawiectwa HUGO, a także za sprawą nowoczesnej odzieży sportowej i stylowych strojów dla fanów. HUGO będzie również projektować i tworzyć stylizacje dla zespołu VCARB, w tym formalną odzież dla dwóch najbardziej charyzmatycznych kierowców, Daniela Ricciardo i Yuki Tsunody, a także gamę wysokiej jakości odzieży wyścigowej i podróżnej dla całego zespołu. 

Jak będą wyglądały ubrania wyścigowe? Jaskrawe kolory, logo charakterystycznego metalicznego byka, składają się z kurtki typu soft-shell o właściwościach wodoodpornych, T-shirtów w jaskrawych kolorach i lekkich spodni ze stretchu, wykonanych z materiałów technicznych nadających się do jazdy na torze. Oficjalne stroje podróżne drużyny charakteryzują się stonowanym, swobodnym stylem zgodnym z kultowymi kodami HUGO, w tym metalowymi logotypami i czerwonym brandingiem. 

Podążając za falą ekscytacji i zaangażowania generowanego przez fanów, planujemy aktywować kluczowe wyścigi w kalendarzu F1 spektakularnymi momentami związanymi z marką. Nasze podejście 360° zapewni społeczności HUGO dostęp do niezapomnianych doświadczeń fizycznych i wirtualnych, dropów produktów, immersyjnych doświadczeń pop-up oraz partnerskich projektów ze znanymi osobowościami. Biorąc pod uwagę, że F1 jest jednym z najszybciej rozwijających się sportów na mediach społecznościowych i jest zakorzenione w kulturze fanów, HUGO wzmocni swoją obecność za pomocą emocjonalnego storytellingu we wszystkich kanałach komunikacji marki, jednocześnie poszerzając swoją społeczność o najbardziej zróżnicowaną publiczność entuzjastów sportów motorowych na całym świecie – mówi Nadia Kokni, SVP Globalnego Marketingu i Komunikacji Marki w HUGO BOSS. 

 

 

Zdjęcia: Materiały prasowe

 

-->