HUGO wkracza do luksusowego świata sportu, w którym jazda o życie nabiera tempa. Współpraca z zespołem Visa Cash App RB (VCARB) Formula One™, rozpocznie się jeszcze w tym sezonie. Jest to okazja dla marki, aby wykorzystać globalną atrakcyjność F1TM, przenosząc ją poza tor i autentycznie osadzając w kulturze.
– Cieszymy się, że możemy pogłębić nasze zaangażowanie w sporty motorowe, wchodząc do F1 z HUGO. Współpraca z Visa Cash App RB Formula One Team umożliwi nam nawiązanie kontaktu z pokoleniem Z na skalę globalną i w potężny sposób. Z niecierpliwością czekamy na dalszą synergię między sportem a modą, aby zaoferować konsumentom nowe i unikalne możliwości zanurzenia się w marce HUGO – mówi Daniel Grieder, CEO HUGO BOSS.
Od początku sezonu 2024 F1™ logo HUGO będzie widniało na kombinezonach wyścigowych, strojach zespołowych i bolidach zespołu VCARB. Partnerstwo będzie kontynuowane poza torem, dzięki limitowanym kolekcjom kapsułowym, które charakteryzować będzie odważny styl krawiectwa HUGO, a także za sprawą nowoczesnej odzieży sportowej i stylowych strojów dla fanów. HUGO będzie również projektować i tworzyć stylizacje dla zespołu VCARB, w tym formalną odzież dla dwóch najbardziej charyzmatycznych kierowców, Daniela Ricciardo i Yuki Tsunody, a także gamę wysokiej jakości odzieży wyścigowej i podróżnej dla całego zespołu.
Jak będą wyglądały ubrania wyścigowe? Jaskrawe kolory, logo charakterystycznego metalicznego byka, składają się z kurtki typu soft-shell o właściwościach wodoodpornych, T-shirtów w jaskrawych kolorach i lekkich spodni ze stretchu, wykonanych z materiałów technicznych nadających się do jazdy na torze. Oficjalne stroje podróżne drużyny charakteryzują się stonowanym, swobodnym stylem zgodnym z kultowymi kodami HUGO, w tym metalowymi logotypami i czerwonym brandingiem.
– Podążając za falą ekscytacji i zaangażowania generowanego przez fanów, planujemy aktywować kluczowe wyścigi w kalendarzu F1 spektakularnymi momentami związanymi z marką. Nasze podejście 360° zapewni społeczności HUGO dostęp do niezapomnianych doświadczeń fizycznych i wirtualnych, dropów produktów, immersyjnych doświadczeń pop-up oraz partnerskich projektów ze znanymi osobowościami. Biorąc pod uwagę, że F1 jest jednym z najszybciej rozwijających się sportów na mediach społecznościowych i jest zakorzenione w kulturze fanów, HUGO wzmocni swoją obecność za pomocą emocjonalnego storytellingu we wszystkich kanałach komunikacji marki, jednocześnie poszerzając swoją społeczność o najbardziej zróżnicowaną publiczność entuzjastów sportów motorowych na całym świecie – mówi Nadia Kokni, SVP Globalnego Marketingu i Komunikacji Marki w HUGO BOSS.
Zdjęcia: Materiały prasowe