„Pasuje idealnie”- ubrania jak prezerwatywy

Co ma wspólnego ze sobą moda i seks? Jak się okazuje bardzo wiele. W obu przypadkach chodzi o dopasowanie. Tak samo, jak w przypadku dobierania ubrań na różne okazje, tak i przy decydowaniu o zakupie prezerwatyw wskazane jest, by kierować się indywidualnymi preferencjami. Marka Durex stworzyła kampanię „Pasuje idealnie”.

– Dobór stylizacji ma wielkie znaczenie dla naszego samopoczucia. Większość z nas przywiązuje dużo uwagi do tego, jak wygląda, a co za tym idzie – dokładnie przygląda się temu, jak wyglądają inni. Dopasowywanie ubrań do sylwetki i okazji ma kluczowe znaczenie, bo dzięki dobrze dobranym ciuchom czujemy się pewniej. Wiemy, że świetnie wyglądamy, a to zawsze poprawia nastrój – tłumaczy ambasador marki Piotr Czaykowski.

Dla osób, które są już w stanie określić swój styl w łóżku, Durex przygotował konkurs. Do wygrania są bluzy dedykowane konkretnym wariantom prezerwatyw marki. Wybierać można z czterech wzorów. Bluzy powstały we współpracy z polską marką 2005. Wykonane są w 100% z bawełny, a ich produkcja miała miejsce w Polsce.

Zasady udziału w konkursie

By wziąć udział w konkursie należy zakupić dowolny produkt Durex, zachować paragon oraz we wiadomości SMS odpowiedzieć na pytanie: „Dlaczego Durex pasuje do Twojego stylu?”. Konkurs trwa od 1 do 31 sierpnia.

Zdjęcia: Materiały prasowe

-->