Oatly, pierwsza i największa na świecie firma produkująca napoje owsiane wkracza na kolejny europejski rynek – tym razem do Polski – wprowadzając produkty roślinne ze swojej oferty i dążąc tym samym do realizacji idei “Post Milk Generation”. Globalnie marka Oatly dostępna jest w ponad 20 krajach i cieszy się stale rosnącym zainteresowaniem. Wraz z wejściem na polski rynek Oatly – lider napojów owsianych w wielu krajach europejskich, m.in. w Wielkiej Brytanii, Niemczech, Austrii, Szwajcarii, Holandii i Szwecji.
– Popyt na produkty roślinne w Polsce stale rośnie, więc nie mogliśmy wybrać lepszego momentu wejścia na ten rynek. Chcemy kontynuować naszą misję i przyczynić się do zastąpienia jak największej liczby produktów powstałych z mleka krowiego ich roślinnymi odpowiednikami, tak aby zmniejszyć wpływ produktów mlecznych na środowisko – wyjaśnia Helge Weitz, Dyrektor Generalny Oatly DACH i Polska.
Z miłości do kawy – Oatly Barista Edition wychodzi na pierwszy plan!
We wrześniu Oatly dokonało niezwykłego osiągnięcia podczas tegorocznych Mistrzostw Polski Latte Art, kiedy to Specialty Coffee Association (SCA) zmieniło swoje zasady i zastąpiło mleko krowie słynnym napojem Oatly Barista Edition. Wysokiej jakości napój owsiany stworzony specjalnie, aby nie ważył się w gorących napojach, szybko stał się ulubieńcem polskiej sceny kawowej i jest już dostępny w około 100 kawiarniach w Polsce. To łagodny w smaku, ale wyjątkowo kremowy produkt, który pozwala na tworzenie imponującej pianki. Misją Oatly jest ułatwienie ludziom przejścia na zdrową żywność opartą na produktach pochodzenia roślinnego. Barista Edition przemawia nawet do zwolenników mleka krowiego, ponieważ nie muszą oni iść na kompromis: ze względu na to, że Oatly Barista ma podobny profil odżywczy jak jego odpowiednik mleczny, dostarcza też podobną ilość witamin i minerałów, takich jak na przykład wapń.
Źródło i zdjęcia: Materiały prasowe