Ustawili łóżeczka dziecięce na festiwalu heavy metalowym. Tak reklamowali swoje dźwiękoszczelne okna

Zajmująca się produkcją okien kanadyjska firma Fenplast wie jak dobrze wypromować swoje produkty. Po tym, co zobaczycie na pewno także stwierdzicie, że ich najnowsze dźwiękoszczelne okna są warte polecenia. Firma obudowała nimi mały pokój pełen niemowlaków, a następnie wystawiła go obok sceny podczas tegorocznego lipcowego festiwalu Heavy Montreal. Efekt? Żaden nieproszony dźwięk gitary czy podwójnej stopy nie przebił się przez szkło, a dzieci spały… jak niemowlęta.

“Ten jedyny w swoim rodzaju projekt umożliwił zaistnienie na jednej przestrzeni dwóch całkowicie odmiennych światów, ale sprawił zarazem, że nigdy się nie spotkały” – powiedział Sylvain Arbor, dyrektor marketingu w firmie Fenplast.

Faktycznie, robi wrażenie. Zobaczcie:

Dodaj komentarz

-->