Beyoncé w nowej globalnej kampanii Levi’s®

Marka Levi’s® rusza z nową kampanią z udziałem jednej z największych światowych gwiazd — Beyoncé. Po premierze hitu „LEVII’S JEANS” z jej najnowszego, przełomowego albumu „COWBOY CARTER”, artystka staje się twarzą kampanii „REIIMAGINE”. To hołd dla dziedzictwa Levi’s® oraz wizji przyszłości, którą wnosi Beyoncé, podkreślając tym samym kultową pozycję marki na globalnej scenie mody.

Moja piosenka ‘LEVII’S JEANS’ to hymn na cześć tego, co uważam za prawdziwy amerykański uniform – coś, co nosimy z dumą. Współpraca z Levi’s® w tworzeniu kultowych obrazów Ameryki to dla mnie zaszczyt. Denim był często widziany przez męski pryzmat, więc ta kampania, która kładzie nacisk na kobiecą siłę i perspektywę, ma dla mnie szczególne znaczenie. N.ie mogę się doczekać, by odkrywać nowe sposoby, w jakie nasze wizje mogą zbiegać się w misji wzmacniania pozycji kobiet i celebrowania ich mocy – mówi Beyoncé.

W najnowszej kampanii znajdziemy klasyczne produkty Levi’s® w nowej odsłonie. Kampania podzielona jest na kilka rozdziałów, które na nowo interpretują kultowe reklamy marki, a całość została stworzona przez uznaną reżyserkę Melinę Matsoukas. Pierwszy film, oparty na legendarnej reklamie „Launderette” z 1985 roku, która ponownie wylansowała hit „I Heard It Through the Grapevine”, stawia Beyoncé w samym centrum, celebrując dziedzictwo Levi’s® jako symbol ekspresji, noszony przez ikony i twórców zmian.

Pierwszy film, ożył dzięki nagrodzonemu Emmy operatorowi – Marcella Réva. który przenosi widzów w nowoczesny, wizualny świat. Do kampanii dołączył też fotograf Mason Poole, który uchwycił kolekcję ponadczasowych ujęć, wpisując Beyoncé do panteonu ikon Levi’s®, od Marlona Brando po Marilyn Monroe.

 

Zdjęcia: Materiały prasowe 

 

-->