Marka Levi’s® rusza z nową kampanią z udziałem jednej z największych światowych gwiazd — Beyoncé. Po premierze hitu „LEVII’S JEANS” z jej najnowszego, przełomowego albumu „COWBOY CARTER”, artystka staje się twarzą kampanii „REIIMAGINE”. To hołd dla dziedzictwa Levi’s® oraz wizji przyszłości, którą wnosi Beyoncé, podkreślając tym samym kultową pozycję marki na globalnej scenie mody.
– Moja piosenka ‘LEVII’S JEANS’ to hymn na cześć tego, co uważam za prawdziwy amerykański uniform – coś, co nosimy z dumą. Współpraca z Levi’s® w tworzeniu kultowych obrazów Ameryki to dla mnie zaszczyt. Denim był często widziany przez męski pryzmat, więc ta kampania, która kładzie nacisk na kobiecą siłę i perspektywę, ma dla mnie szczególne znaczenie. N.ie mogę się doczekać, by odkrywać nowe sposoby, w jakie nasze wizje mogą zbiegać się w misji wzmacniania pozycji kobiet i celebrowania ich mocy – mówi Beyoncé.
W najnowszej kampanii znajdziemy klasyczne produkty Levi’s® w nowej odsłonie. Kampania podzielona jest na kilka rozdziałów, które na nowo interpretują kultowe reklamy marki, a całość została stworzona przez uznaną reżyserkę Melinę Matsoukas. Pierwszy film, oparty na legendarnej reklamie „Launderette” z 1985 roku, która ponownie wylansowała hit „I Heard It Through the Grapevine”, stawia Beyoncé w samym centrum, celebrując dziedzictwo Levi’s® jako symbol ekspresji, noszony przez ikony i twórców zmian.
Pierwszy film, ożył dzięki nagrodzonemu Emmy operatorowi – Marcella Réva. który przenosi widzów w nowoczesny, wizualny świat. Do kampanii dołączył też fotograf Mason Poole, który uchwycił kolekcję ponadczasowych ujęć, wpisując Beyoncé do panteonu ikon Levi’s®, od Marlona Brando po Marilyn Monroe.
Zdjęcia: Materiały prasowe