Po trzech zrealizowanych do tej pory kampaniach mogłoby się wydawać, że kobieta Couple Dansant przechodzi ciągłą transformację. Poznaliśmy już kolejno historie młodzieńczej wolności, buntu i kobiecego romantyzmu. Teraz przyszedł czas na marzenia. Najnowsza kampania o nazwie „THE DREAM“ pozwala na bujanie w obłokach. Marka konsekwentnie projektuje kolekcje, które powstają tylko z tego co już zostało uszyte. Premierowo pisaliśmy o personalizowanych marynarkach z drugiej ręki, które wciąż nas zachwycają.
Couple Dansant wraca myślami do minionych dekad, żeby nabrać dystansu. W najnowszej kolekcji marka buja w obłokach i zatapia się w fantazjach o sile, jaka drzemie w prostocie. Podobnie jak w latach 90., minimalizm wyznacza dziś nowe ścieżki w modzie i popkulturze.
Poza klasycznymi marynarkami z frędzlami i koszulami z różą, kampania THE DREAM odsłania przed nami kilka nowości. Do portfolio Couple Dansant dołącza retro futurystyczny motyw. Okrągłe, metalowe napy zdobią kurtki i koszule. Tym razem futerko przy płaszczach będzie proste, a skórzanym kurtkom potowarzyszą frędzle – także ze skóry.
Marka od początku swojej działalności kieruje się ideą świadomej mody i upcyklingu. Stąd, każdy nowy projekt inspirowany jest kreatywną rekonstrukcją ubrań. Zgodnie z filozofią marki, wszystko powstaje z materiałów z drugiego obiegu.
Fotograf Weronika Walijewska
Modelka Katarzyna Rukawisznikow
MUA Marcin Jędrzejewski
Video Tomek Wieczorek
Stylizacje i produkcja Żaneta Mrowca i Magdalena Lenicka
Asystentka stylistek Paula Zaręba