„HEY MUM, I feel you” – kampania marki ANIA KRUK z okazji Dnia Matki

Z okazji tegorocznego Dnia Matki marka ANIA KRUK przygląda się codzienności – tej prawdziwej, nieupiększonej, dalekiej od instagramowych filtrów i wygładzonych kadrów. Kampania „HEY MUM, I feel you” to ukłon w stronę wszystkich Mam, które każdego dnia mierzą się z życiem po swojemu – z czułością, humorem i ogromną siłą.

Do projektu zaproszono trzy niezwykłe kobiety – Aldonę, Ewę i Weronikę – znane już z poprzednich edycji kampanii z okazji Dnia Matki. Każda z nich dzieli się osobistą, szczerą i często zabawną opowieścią o swojej codzienności – pełnej wyzwań, wzruszeń, małych błędów i jeszcze większych zwycięstw. Ich historie udowadniają, że nie trzeba być perfekcyjną Mama, by być wystarczająco dobrą.

Najnowsza kampania marki ANIA KRUK  opowiada o macierzyństwie takim, jakie jest naprawdę – nieidealnym, pełnym sprzeczności, ale pięknym w swojej zwykłości. O Mamach, które między jednym praniem a drugim potrafią rozweselić, pocieszyć, zapanować nad chaosem i znaleźć chwilę, by po prostu być sobą. Autentyczność w komunikacji ANIA KRUK jest widoczna od lat. Marka opowiada prawdziwe historie – bez retuszu i zbędnych narracji. Zamiast mówić Mamom, „jak powinno być”, marka mówi: „wiemy, jak jest i jesteśmy z Tobą”. Bo każda Mama zasługuje na szacunek, zrozumienie i moment, w którym poczuje się naprawdę zauważona.

Zdjęcia: Materiały prasowe 

-->