Fundacja Rak’n’Roll wraca z kolejną odsłoną swojej najgłośniejszej kampanii – „Dzień na U”. W tym roku mocniej niż kiedykolwiek podkreśla to, o czym wielu z nas boi się mówić: badania profilaktyczne nie mają straszyć, tylko przynosić… ulgę. A to uczucie, jak przekonują twórcy kampanii, jest warte każdej minuty spędzonej u lekarza.
Badania bez strachu? Rak’n’Roll mówi: tak!
Żyjemy szybko, w ciągłym napięciu – a troska o zdrowie często ląduje na końcu listy priorytetów. Rak’n’Roll już po raz siódmy namawia, by wziąć „Dzień na U”, czyli jeden dzień w roku przeznaczony wyłącznie na potwierdzenie swojego zdrowia. Nie ze strachu, nie „bo trzeba”, ale po to, by poczuć spokój, odetchnąć i usłyszeć to symboliczne „Uuuu…”.
Fundacja podkreśla, że pozytywna, lekka komunikacja działa znacznie lepiej niż straszenie chorobami. Jak mówi Jacek Maciejewski z Rak’n’Rolla, ludzie chcą słyszeć o korzyściach badań, nie o lękach.
„Uuuu…” – dźwięk ulgi, który zapamiętasz
Nowa odsłona kampanii skupia się właśnie na tym momencie: napięcie, stres, wyobrażone scenariusze… i wielka ulga, gdy już po wszystkim okazuje się, że jest dobrze.
Rak’n’Roll opowiada o tym w swoim stylu – lekko, humorystycznie i z dystansem. Spot kampanii pokazuje sytuacje, które mogą budzić strach, ale i ekscytację. A puenta jest jedna: przełamanie lęku daje piękne „Uuuu…”.
Gwiazdy w kampanii: od Mery Spolsky po Maffashion
W „Dniu na U” zobaczymy znanych artystów, twórców i aktorów, którzy użyczyli swoich emocji, charakterów i spontanicznych reakcji. W spocie występują m.in.:
-
Mery Spolsky
-
Wojtek Łozowski
-
Michał Żebrowski
-
Aleksandra Domańska
-
Dawid Ogrodnik
-
Kasia Lins
-
David Gaboriaud
-
Maffashion
-
Łukasz Dominiak (WhosYourDaddy)
Kampania nie straszy. Kampania nie moralizuje. Kampania daje… ulgę, której tak bardzo dziś potrzebujemy. I przypomina: jeden dzień w roku naprawdę może zrobić różnicę.
Zdjęcia: Materiały prasowe

