To jedno badanie może zmienić wszystko. Rak’n’Roll rusza z mocną kampanią

Fundacja Rak’n’Roll wraca z kolejną odsłoną swojej najgłośniejszej kampanii – „Dzień na U”. W tym roku mocniej niż kiedykolwiek podkreśla to, o czym wielu z nas boi się mówić: badania profilaktyczne nie mają straszyć, tylko przynosić… ulgę. A to uczucie, jak przekonują twórcy kampanii, jest warte każdej minuty spędzonej u lekarza.

Badania bez strachu? Rak’n’Roll mówi: tak!

Żyjemy szybko, w ciągłym napięciu – a troska o zdrowie często ląduje na końcu listy priorytetów. Rak’n’Roll już po raz siódmy namawia, by wziąć „Dzień na U”, czyli jeden dzień w roku przeznaczony wyłącznie na potwierdzenie swojego zdrowia. Nie ze strachu, nie „bo trzeba”, ale po to, by poczuć spokój, odetchnąć i usłyszeć to symboliczne „Uuuu…”.

Fundacja podkreśla, że pozytywna, lekka komunikacja działa znacznie lepiej niż straszenie chorobami. Jak mówi Jacek Maciejewski z Rak’n’Rolla, ludzie chcą słyszeć o korzyściach badań, nie o lękach.

„Uuuu…” – dźwięk ulgi, który zapamiętasz

Nowa odsłona kampanii skupia się właśnie na tym momencie: napięcie, stres, wyobrażone scenariusze… i wielka ulga, gdy już po wszystkim okazuje się, że jest dobrze.

Rak’n’Roll opowiada o tym w swoim stylu – lekko, humorystycznie i z dystansem. Spot kampanii pokazuje sytuacje, które mogą budzić strach, ale i ekscytację. A puenta jest jedna: przełamanie lęku daje piękne „Uuuu…”.

Gwiazdy w kampanii: od Mery Spolsky po Maffashion

W „Dniu na U” zobaczymy znanych artystów, twórców i aktorów, którzy użyczyli swoich emocji, charakterów i spontanicznych reakcji. W spocie występują m.in.:

  • Mery Spolsky

  • Wojtek Łozowski

  • Michał Żebrowski

  • Aleksandra Domańska

  • Dawid Ogrodnik

  • Kasia Lins

  • David Gaboriaud

  • Maffashion

  • Łukasz Dominiak (WhosYourDaddy)

Kampania nie straszy. Kampania nie moralizuje. Kampania daje… ulgę, której tak bardzo dziś potrzebujemy. I przypomina: jeden dzień w roku naprawdę może zrobić różnicę.

 

Zdjęcia: Materiały prasowe

-->