Britney Spears nową twarzą KENZO. Reprezentuje jeans

Podczas paryskiego Fashion Weeka, Kenzo zaprojektowało nostalgiczną kolekcję o nazwie “La Collection Memento“, która nawiązuje do debiutu ich jeansowej serii w 1986 roku. Trudno było znaleźć lepszą osobę do bycia ambasadorem takiego wydarzenia, niż królowa muzyki pop, Britney Spears, która już raz w swojej karierze zadeklarowała miłość do denimu. W 2001 roku odziana od stóp do głów w jeans (wraz ze swoim ówczesnym partnerem Justinem Timberlake) pojawiła się na gali wręczenia American Music Awards. To jedna z tych rzeczy, o których Internet nie zapomni nigdy!

Britney Spears branża modowa nie jest raczej obca, ale to pierwszy raz w jej karierze, kiedy reprezentuje luksusowy sektor high fashion. Dająca dziś głównie koncerty w Las Vegas i pasjonująca się malarstwem matka dwóch synów, wygląda na zdjęciach autorstwa Petera Lindbergha bardzo młodo i świeżo. Zaryzykujemy nawet stwierdzeniem, że lepiej, niż w swoim pierwszym teledysku do “…Baby One More Time“, nakręconym dokładnie (!) 20 lat temu. Zobaczcie klip i zdjęcia z sesji.

 

Post udostępniony przez KENZO (@kenzo)

 

Post udostępniony przez KENZO (@kenzo)

 

Post udostępniony przez KENZO (@kenzo)

4 komentarze

Dodaj komentarz

-->