W śpiworze na wybiegu. O tej sukni na Milan Fashion Week mówili wszyscy

źródło: Moncler

Znana z produkcji high-endowych kurtek i odzieży sportowej włoska marka Moncler zaprezentowała na odbywającym się właśnie w Mediolanie Tygodniu Mody swój nowy projekt Genius, czyli kolekcję na jesień-zimę 2018/2019. Dyrektor generalny brandu, Remo Ruffini, zaprosił do współpracy kilku projektantów, którzy w oparciu o charakterystyczne dla marki puchowe elementy i pamiętając o motywie przewodnim („Naszym motto jest różnorodność”), stworzyli swoją własną wizję Moncler.

I tak Simone Rocha, 1952, Noir Kei Ninomiya, Palm Angels, Grenoble, Craig Green i Hiroshi Fujiwara zaprezentowali mniej lub bardziej ekstrawaganckie bluzy, spodnie dresowe, paski, pikowane bezrękawniki, kurtki i crop topy. Największe wrażenie zrobiły jednak suknie, a właściwie suknio-kurtki, które zaprojektował dyrektor kreatywny Valentino, Pierpaolo Piccioli. Przy obecnych mrozach w Polsce, na pewno takie kreacje byłyby przyjęte na naszych ulicach z dużym entuzjazmem. 

 

Post udostępniony przez Moncler (@moncler)

Wszystkie kreacje wchodzące w skład projektu Genius można zobaczyć na stronie Moncler

Dodaj komentarz