To oni co roku robią najlepsze świąteczne reklamy. Tym razem zatrudnili Michela Gondry

źródło: YouTube

Na ich świąteczne reklamy czekają wszyscy Brytyjczycy i pół internetu. John Lewis, brytyjska sieć domów towarowych, co roku dostarcza bowiem wysokiej jakości klip, który wzrusza, bawi i nierzadko urzeka bajkowym klimatem. Bohaterami są dzieci, zwierzęta i ludzie skazani na bożonarodzeniową samotność. W tym roku, podobnie jak w zeszłym, postawili na wyimaginowanego przyjaciela. 

Klip, w którym 7-letni Joe zaprzyjaźnia się z „Potworem Mozem” (Morrissey na pewno już szykuje pozew), nakręcony został przez kultowego francuskiego reżysera Michela Gondry, spod którego ręki wyszła nie tylko cała masa charakterystycznych teledysków (Björk, Beck, Radiohead, The Chemical Brothers czy The White Stripes), ale też filmy „Zakochany bez pamięci” i „Jak we śnie”. 

Muzyka, którą słychać w tle to „Golden Slumbers” Beatlesów, w coverze autorstwa Elbow.