Przyszłość jest „Unbasic” – Kolekcja Levi’s® wiosna/lato 2019

Levi's

W czasach influencerów i niekończących się, wciąż nowych treści w mediach społecznościowych, wyróżnienie się z tłumu stało się trudniejsze niż kiedykolwiek wcześniej. Jednak jednego możemy być pewni – to, co już znamy przestało nam wystarczać. Z tego powodu, hasło „Unbasic” stało się punktem wyjścia, estetyczną inspiracją, a przede wszystkim nazwą dla najnowszej kolekcji Levi’s®, która łączy klasykę z nieprzeciętnym podejściem do stylu. W sezonie wiosna/lato 2019 doskonale znane modele Levi’s® zostały zinterpretowane na nowo.

„Sercem kolekcji na wiosnę/lato 2019 są współczesne trendy połączone z dużą dawką streetwear’u i nieśmiertelnymi latami 90. Ubrania z kolekcji „Unbasic” wyglądają jak starzy dobrzy znajomi których dawno już nie widzieliśmy, i choć znamy ich doskonale, wyglądają niezwykle świeżo. Ikonicznie i ironicznie.” Karyn Hillman, szefowa działu produktu Levi’s Strauss & Co.

Levi's

Kolekcja na wiosnę/lato 2019 charakteryzuje się przede wszystkim przewrotnym podejściem do klasyków Levi’s®. Przeskalowana, historyczna naszywka, czy przewrócony, „leżący na boku” logotyp, tzw. „lazy tab”, to tylko niektóre nowości które trafią do sklepów już wiosną.

Oprócz charakterystycznych detali, w linii znajdziemy też klasyczną Trucker Jacket, która w wariancie Type III została uszyta z denimu w dwóch kolorach: czarnym i indygo. Nowością jest również poszerzona oferta spodni z linii Levi’s® Hi-Ball stworzonych do noszenia ze sneakers’ami czy bojówkami w barwach moro. W marcu na rynek trafi również nowy wariant damskich spodni o nazwie Ribcage – dżinsy z najwyższym stanem w historii Levi’s®, które wyglądają jak żywcem wyciągnięte z filmu z Winoną Ryder w roli głównej.

Levi's

Regularna kolekcja nawiązuje do motywów znanych z kultury hip-hopu lat 90., takich jak połączenia klasycznych materiałów: denimu i sztruksu, czy kolorów: bordo z granatem czy zielenią. A przeskalowane logotypy czy przykuwające wzrok nadruki? To dopiero początek.

„Moda odzwierciedla kulturę”, mówi Jonathan Cheung, główny projektant Levi’s® i dopowiada: „Jednak obecnie, obok sneakers’ów, subkultur i muzyki, tworzy ją również społeczność Instagrama. Levi’s® od zawsze był w centrum zmian, i tak jest też dzisiaj.”

Levi's

Nostalgia za latami 90. widoczna jest w całej nadchodzącej kolekcji Levi’s®. W przyszłym sezonie obok lini „Unbasic”, powróci również popularna linia Levi’s® Engineered Jeans™, która zadebiutowała w 1999 roku. Niespełna dwadzieścia lat później, dekada Jerry’go Seinfeld’a, Saved by the Bell i Salt-N-Pepa ciągle pozostaje w naszych sercach… i szafie.

Produkty dostępne są już w showroom’ie The Icon Agency – ul. Mokotowska 51/53, lok.13

Tagi