Proste historie. PAULABAAR prezentuje swoją debiutancką kolekcję akcesoriów i bardzo osobistą sesję

PAULABAAR to nowa marka akcesoriów absolwentki Katedry Mody ASP w Warszawie – Pauliny Bierzgalskiej-Sikorskiej, która na początku tego roku na naszych łamach prezentowała swoją dyplomową kolekcję (koniecznie zobaczcie TU!). Stworzona z myślą o świadomych konsumentach mody, PAULABAAR łączy ze sobą współczesne ideały slow fashion z rzemiosłem i luksusowym wykonaniem. Wszystkie produkty wykańczane są ręcznie, z dbałością o środowisko. Ich wytrzymałość dorównywać ma tym sprzed ery masowej produkcji.  

Punktem wyjścia w procesie twórczym projektantki są proste historie i towarzyszące im uczucia. Na ich podstawie powstają kolaże, które stają się bazą do szerszego, uniwersalnego spojrzenia. Te proste historie uchwycił na zdjęciach Kamil Kotarba. Kampania reklamowa marki to natomiast bardzo osobista sesja Charlotte Tomaszewskiej i jej siostry Józefiny, nigdy dotąd niefotografowanych razem.

PAULABAAR | Foto: Kamil Kotarba

PAULABAAR | Foto: Kamil Kotarba

PAULABAAR | Foto: Kamil Kotarba

PAULABAAR | Foto: Kamil Kotarba

PAULABAAR | Foto: Kamil Kotarba

PAULABAAR | Foto: Kamil Kotarba

PAULABAAR | Foto: Kamil Kotarba

PAULABAAR | Foto: Kamil Kotarba

PAULABAAR | Foto: Kamil Kotarba

PAULABAAR | Foto: Kamil Kotarba

PAULABAAR | Foto: Kamil Kotarba

Credits:

Fashion Designer: Paulina Bierzgalska-Sikorska / paulabaar.com
Photo & Art Direction : Kamil Kotarba / kamilkotarba.com
MUA: Joanna Wojniłko
Model: Charlotte Tomaszewska @ NEVA models, Józefina Tomaszewska

7 komentarzy

Dodaj komentarz