“Powrót do zmarnowanej młodości”

Raf Simons x Eastpak przedstawia najnowszą linię pt. “Powrót do zmarnowanej młodości”, będącą kontynuacją współpracy projektantów Eastpak i urodzonego w Belgii projektanta Rafa Simons’a. Stworzona poprzez połączenie klasycznej funkcjonalności Eastpaka z wyjątkową wizją artystyczną Rafa Simons’a kolekcja wiosna / lato 2019 przekształca klasyczne torby Eastpak w „przenośne plakaty” przedstawiające osobowości z subkultury punku. Kolekcja jest hołdem oddanym sztuce undergroundu, idealnie łączącym się z buntowniczym duchem Eastpaka.

Najnowsza linia oferuje limitowane edycje kultowych produktów marki Eastpak:

 

POSTER PADDED-  Limitowana edycja kultowego plecaka Padded Pak’r® marki Eastpak, zinterpretowanego przez Rafa Simons’a. Wykonany z unikalnej mieszanki satyny i bawełny, wyposażony w 4 różne wersje „przenośnych plakatów” Simons’a, z których każdy przedstawia osobowości z epoki punku lat 80. Wyposażony w pokrowiec na laptopa, przednią kieszeń zamykaną na suwak, metalową konstrukcję i zaprojektowany na nowo tylny panel.

 

POSTER TOTE Limitowana edycja toreb stanowi integralną część kolekcji Raf Simons wiosna lato 2019. Nowy model łączy funkcjonalną konstrukcję Eastpak z koncepcją „przenośnego plakatu” belgijskiego projektanta. Wyposażona w liczne kieszenie zapinane na zamek, wbudowany pokrowiec na laptopa, metalową konstrukcję i wytrzymałe bawełniane uchwyty, podobnie do plecaka POSTER BACKPACK, obrócone o 90 stopni.

 

 

POSTER BACKPACK Nowy model powstały w ramach tej wyjątkowej współpracy – plecak z limitowanej edycji – został zaprezentowany na pokazie mody SS19 Simons’a podczas Paris Fashion Week, przedstawiając unikatową koncepcję „przenośnego plakatu” projektanta połączoną z licznymi kieszeniami zapinanymi na zamek, wbudowanym miękkim pokrowcem na laptopa, metalową konstrukcją i wytrzymałą bawełnianą taśmą. Model dodaje ducha buntu do funkcjonalnego i wytrzymałego designu Eastpaka.

 

POSTER WAIST BAG Oryginalna wersja klasycznej nerki Eastpak, dostępna również w szerokiej gamie „plakatowych” printów w wersji satynowej, lub bawełnianej, posiadająca obszerną komorę główną i oddzielną, zapinaną na zamek kieszeń.

 

 

Eastpak tworzy torby i plecaki, które inspirują ludzi do bycia w ciągłym ruchu, od 1952 roku. Od
producenta wojskowych plecaków i toreb dla armii amerykańskiej do wiodącej marki lifestyle’owej
dla ludzi, którzy mieszkają, pracują i bawią się w mieście. Od 2000 roku Eastpak jest częścią
portfolio międzynarodowych marek VF. Zapewniamy, że takie samo przywiązanie do jakości, które
sprawiło, że Eastpak zyskał sławę nadal znajduje się w całym szeregu stylowych i funkcjonalnych
plecaków, toreb na ramię, sprzętu podróżnego i akcesoriów. Eastpak kontynuuje swój rozwój wraz
z wiernymi fanami i nadal jest marką wierną swojemu motto Built to Resist.