Panele i spotkania na Warsaw Music Week

Na Warsaw Music Week nie tylko koncerty będą atrakcją. Każdy po wcześniejszej rejestracji będzie mógł wziąć udział w bezpłatnych panelach dyskusyjnych i dowiedzieć się z nich m. in.: Jak najlepiej wykorzystać udział w festiwalu showcase’owym? Jak zdobyć publiczność w Social Media? Jak zarobić na muzyce?
Poniżej szczegółowy program spotkań i paneli Warsaw Music Week Pro.

22.10.2015 (czwartek) | 18:00 – 21:00
Dom Towarowy Bracia Jabłkowscy, ul. Bracka 25

Creative Mikser #12
Cykliczne spotkania networkingowe sektora kreatywnego, organizowane wspólnie przez British Council i Miasto Stołeczne Warszawa.

temat spotkania:
6 zer, czyli jak zarobić na muzyce – o nowoczesnych metodach generowania zysku, odbiorcach i prawach autorskich

Będą z nami:
Jarosław Jóźwiak- Zastępca Prezydenta m.st. Warszawy
Ewa Ayton – Dyrektorka Departamentu Kultury i Sztuki, British Council Polska
Monika Klonowska – agencja Good Music Productions, organizator Warsaw Music Week
Mark Allen – dyrektor kreatywny i kierownik produkcji w agencji ThinkSync Music w Londynie
Marek Włodarczyk – przedstawiciel firmy Independent Digital
Łukasz Stasiak – przedstawiciel labela Alkopoligamia

Wstęp wolny po wcześniejszej rejestracji: kreatywnawarszawa@um.warszawa.pl

23.10.2015 (piątek) | 16:00 – 18:00
Centrum Przedsiębiorczości Smolna, ul. Smolna 4

Skuteczne budowanie wizerunku artysty w sieci – panel dyskusyjny

15:30 – 16:00 Rejestracja

16:00 – 16:30 Lucas Knoflach ( Sound Diplomacy) -prezentacja
Jak zdobyć publiczność w Social Media? Analiza, Połączenie & Zaangażowanie

16:30 – 16:45 Q&A z Lucasem Knoflach

16:45 – 17:00 Przerwa

17:00 – 18:00 Panel dyskusyjny z udziałem:
Karol Strzemieczny (członek zespołu Paula i Karol)
Bartosz Mindewicz (PR Manager w labelu Alkopoligamia)
Adrian Chorębała (manager zespołu RYSY, The Dumplings; manager Rondo Sztuki)

Gość specjalny:
Lucas Knoflach – Dyrektor Artist & Label Service Germany oraz Project Manager w Sound Diplomacy w Berlinie. Swoje wykształcenie odbierał na renomowanych uczelniach biznesowych i ekonomicznych w Sztokholmie oraz Wiedniu.
Podróz w branży muzycznej rozpoczął w Ink Music w Wiedniu, pracując m.in. przy pierwszej edycji Waves Vienna
w 2011. Przed rozpoczęciem pracy w Sound Diplomacy, był program managerem w Tech Open Air Berlin.


24.10.2015 (sobota) | 14:30 – 17:00
Marzyciele i Rzemeślnicy,
Dom Towarowy Bracia Jabłkowscy ul. Bracka 25, III piętro

Program:
14:00 – 14:30 Rejestracja

14:30 – 15:30 Showcase Festivals – panel dyskusyjny.
Jak najlepiej wykorzystać udział w festiwalu showcase’owym? Wskazówki dla artystów i managerów.

Paneliści: Fredrik Holmstedt (SE), Michal Bereziak (SK), Magdalena Jensen (PL)

15:30 – 16:15 Think Big, czyli wpływ Tallinn Music Week na kształt Bałtyckiej Sceny Muzycznej – historia sukcesu
W jaki sposób Tallinn Music Week dał impuls regionalnym artystom do rozpoczęcia kariery międzynarodowej.

Paneliści: Helen Sildna (EST), Kadri Sundja (EST)

16:20 – 17:00 GIGMIT: event and booking management platform | Marcus Rüssel – presentation
How to earn more money with live gigs – for promoters and artists.

Goście:
Fredrik Holmstedt (Luge) – festival management, m.in. Way Out West, Stockholm Music & Arts, Where The Action Is
Michal Bereziak (Pendant) – organizator Waves Bratislava Music Festival & Conference
Magdalena Jensen – założycielka Chimes – niezależnej agencji muzycznej; manager zespołów m.in. Ifi Ude
Helen Sildna – dyrektor MusicCase – organizatora Tallinn Music Week
Kadri Sundja – dyrektor komunikacji & PR Musiccase
Marcus Rüssel – dyrektor generalny gigmit

Wstęp na panele i spotkania wolny po wcześniejszej rejestracji: wmw@warsawmusicweek.pl

Dodaj komentarz