Mike Tyson reklamuje napój energetyczny, opowiadając o… Powstaniu Warszawskim

Legendarny amerykański bokser i były mistrz świata wagi ciężkiej, a obecnie głównie celebryta, aktor i hodowca gołębi, nie daje o sobie zapomnieć. Szczególnie w naszym kraju, gdzie jest także twarzą napoju energetycznego Black Energy Drink i można natknąć się na jego twarz w dosłownie każdym sklepie spożywczym. Teraz jednak producent specyfiku, krakowska firma FoodCare, postanowiła jeszcze bardziej wykorzystać wizerunek pięściarza i wyprowadzić nokautujący cios. Mike Tyson został twarzą spotu, przypominającego o poświęceniu bohaterów Powstania Warszawskiego:

Nie wiadomo, co gorsze w powyższym wideo. To, że wyglądający na niespecjalnie zainteresowanego  Tyson, w opasce Armii Krajowej na ramieniu, czyta wszystko z promptera i parokrotnie po prostu się zacina, czy to, że nawet 10-latek połapie się, że to nie żaden hołd, ale po prostu reklama napoju energetycznego. A może ta wypowiedź prezesa FoodCare, Wiesława Włodarskiego?

„Znam Mike Tysona od wielu lat, jest twarzą naszej marki ’Black Energy Drink’. Mało osób o tym wie, ale Mike prywatnie bardzo interesuje się historią. Często rozmawiałem z nim o historii Polski w tym także o historii II Wojny Światowej. Kiedy zwróciłem się do Mike’a z pomysłem, aby zrobić wideo o Powstaniu Warszawskim z radością się zgodził. Wiedział dużo o tej części naszej przeszłości. Sam napisał i zredagował część filmu”.

Sorry Mike, ale trochę ciężko nam w to wszystko uwierzyć. 

13 komentarzy

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *