Starbucks WFC

7137
31889

Warszawa

Warszawa, 26 września 2011 r. – Dzisiaj w Warszawskim Centrum Finansowym została otwarta kolejna, siódma już, kawiarnia Starbucks w Warszawie. Otwarcia dokonała firma AmRest Coffee Sp. z o.o., joint venture utworzone przez Starbucks Coffee International, Inc. oraz AmRest Sp. z o.o.1 Jest to czternasta lokalizacja sieci w Polsce.

Kawiarnia Starbucks w Warszawskim Centrum Finansowym, przy ulicy Emilii Plater 53, zlokalizowana jest na parterze i zajmuje powierzchnię 220 m2. Lokal wyróżnia wewnętrzna antresola, na której ustawione zostały dodatkowe stoliki, oraz zewnętrzny ogródek. Kawiarnia oferuje łącznie około 95 miejsc siedzących, w większości są to krzesła i wygodne fotele oraz wysokie stołki barowe. W wystroju wnętrza dominują beże i ciemne brązy w odcieniu palonej kawy oraz drewniane elementy. Na ścianach goście znajdą obrazy na płótnie oraz grafiki na workach jutowych. Nowa kawiarnia Starbucks w Warszawie jest czynna od poniedziałku do piątku w godzinach 7:00-21:00 oraz w soboty i niedziele w godzinach 9:00-21.00. Lokal jest dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych i zapewnia bezpłatny dostęp do bezprzewodowego Internetu (Wi-Fi). Zatrudnienie znalazło w nim 12 osób.

„Bardzo cieszymy się z otwarcia kawiarni Starbucks w tak atrakcyjnej lokalizacji, jaką jest Warszawskie Centrum Finansowe. Ze względu na sąsiedztwo licznych firm oraz innych budynków biurowych z pewnością stanie się ona dogodnym miejscem spotkań biznesowych oraz odpoczynku przed, po czy w przerwie w pracy. Pracownicy Warszawskiego Centrum Finansowego będą też mogli wstąpić do kawiarni po swój ulubiony napój w drodze do biura. Do odwiedzania nowego lokalu Starbucks zachęcamy również osoby robiące zakupy w pobliskim centrum handlowym Złote Tarasy oraz podróżnych, którzy zatrzymują się na Dworcu Centralnym” – powiedziała Izabela Winsztal, Starbucks Brand Manager na rynek Europy Środkowo-Wschodniej.

Informacje o kawiarniach Starbucks w Polsce i rejonie Europy Środkowo-Wschodniej

Kawiarnia Starbucks w Warszawskim Centrum Finansowym jest czternastą lokalizacją sieci w Polsce. Oprócz niej firma zarządza sześcioma kawiarniami w Warszawie, trzema we Wrocławiu, dwiema w Krakowie, jedną w Poznaniu oraz jedną w Gdańsku. Pierwsza lokalizacja przy ul. Nowy Świat w Warszawie została otwarta 8 kwietnia 2009 roku. Do końca 2009 roku w Polsce funkcjonowały trzy kawiarnie Starbucks – dwie w Warszawie i jedna we Wrocławiu, natomiast do końca 2010 roku firma otworzyła na rynku polskim łącznie dziewięć lokali.

Kawiarnie Starbucks oferują szeroki wybór popularnych napojów kawowych na bazie espresso, takich jak Caffe Latte, Caffe Mocha czy Cappuccino. Dostępne są także napoje miksowane z lodem Frappuccino® w rozmiarach tall, grande oraz venti. Oprócz świeżo parzonej kawy, klienci Starbucks mogą wybierać spośród kilkunastu rodzajów najwyższej jakości kaw ziarnistych 100% arabica pochodzących z Ameryki Łacińskiej, Afryki oraz regionu Azji i Pacyfiku. W europejskich kawiarniach Starbucks wszystkie napoje na bazie espresso przygotowywane są z ziaren z certyfikatem Fairtrade.

Menu Starbucks obejmuje również zimne napoje, szereg wypieków i ciastek, a także przekąsek przygotowanych specjalnie na śniadanie, lunch czy deser. Są wśród nich kanapki, wrapy, quiche, sałatki, bajgle, ciasta, muffiny oraz inne smakołyki, które swój niepowtarzalny smak zawdzięczają różnorodności
i bogactwu składników. Wszystkie potrawy doskonale smakują w połączeniu z każdym z oferowanych przez Starbucks napojów kawowych oraz kaw ziarnistych.

Starbucks pragnie także zapewnić swoim partnerom (tak właśnie w Starbucks nazywani są pracownicy) oraz klientom miejsce dające im poczucie przynależności. Goście kawiarni mogą oderwać się tu od codziennych zajęć oraz spotkać z przyjaciółmi, aby wspólnie wypić kubek pysznej kawy. Dla partnerów jest to miejsce, gdzie mogą dzielić się z klientami swoją pasją do kawy i życia sprawiając, że goście będą chętnie wracali do kawiarni Starbucks. We wszystkich kawiarniach w Polsce partnerzy organizują degustacje kaw oraz seminaria kawowe, spotkania tematyczne oraz różnorodne wydarzenia angażujące społeczności lokalne.

AmRest, który otworzył pierwszą kawiarnię Starbucks w Czechach w 2008 roku, obecnie zarządza dwunastoma lokalami na tamtym rynku. Firma stworzyła także joint venture ze Starbucks na rynku węgierskim, gdzie funkcjonują cztery kawiarnie. W 30 krajach na terenie Europy, Bliskiego Wschodu i Afryki znajduje się ponad 1 600 kawiarni Starbucks.

Informacja o Starbucks

W 1971 roku firma Starbucks Coffee Company zobowiązała się do pozyskiwania i palenia najwyższej jakości kawy arabica. Obecnie, dysponując kawiarniami na całym świecie, Starbucks Coffee Company jest wiodącą firmą w dziedzinie pozyskiwania, sprzedaży i palenia kawy. Opierając się na naszym zobowiązaniu i przyjętych przez nas wartościach, z każdym kubkiem kawy dostarczamy naszym klientom niepowtarzalną atmosferę
i wyjątkowe wrażenia (Starbucks Experience). Aby dowiedzieć się więcej o Starbucks Experience zapraszamy do naszych kawiarni oraz na strony www.starbucks.com i www.starbucks.pl, a także na profil Starbucks na portalu Facebook.

ul. Emilii Plater 53, 00-113 Warszawa

+48 (22) 71 386 13 89

http://starbucks.pl

http://www.facebook.com/StarbucksPolska

Godziny otwarcia

Pn: 07:00 - 21:00

Wt: 07:00 - 21:00

Śr: 07:00 - 21:00

Cz: 07:00 - 21:00

Pt: 07:00 - 21:00

Sb: 09:00 - 21:00

Nd: 09:00 - 21:00

Warszawa, 26 września 2011 r. – Dzisiaj w Warszawskim Centrum Finansowym została otwarta kolejna, siódma już, kawiarnia Starbucks w Warszawie. Otwarcia dokonała firma AmRest Coffee Sp. z o.o., joint venture utworzone przez Starbucks Coffee International, Inc. oraz AmRest Sp. z o.o.1 Jest to czternasta lokalizacja sieci w Polsce.

Kawiarnia Starbucks w Warszawskim Centrum Finansowym, przy ulicy Emilii Plater 53, zlokalizowana jest na parterze i zajmuje powierzchnię 220 m2. Lokal wyróżnia wewnętrzna antresola, na której ustawione zostały dodatkowe stoliki, oraz zewnętrzny ogródek. Kawiarnia oferuje łącznie około 95 miejsc siedzących, w większości są to krzesła i wygodne fotele oraz wysokie stołki barowe. W wystroju wnętrza dominują beże i ciemne brązy w odcieniu palonej kawy oraz drewniane elementy. Na ścianach goście znajdą obrazy na płótnie oraz grafiki na workach jutowych. Nowa kawiarnia Starbucks w Warszawie jest czynna od poniedziałku do piątku w godzinach 7:00-21:00 oraz w soboty i niedziele w godzinach 9:00-21.00. Lokal jest dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych i zapewnia bezpłatny dostęp do bezprzewodowego Internetu (Wi-Fi). Zatrudnienie znalazło w nim 12 osób.

„Bardzo cieszymy się z otwarcia kawiarni Starbucks w tak atrakcyjnej lokalizacji, jaką jest Warszawskie Centrum Finansowe. Ze względu na sąsiedztwo licznych firm oraz innych budynków biurowych z pewnością stanie się ona dogodnym miejscem spotkań biznesowych oraz odpoczynku przed, po czy w przerwie w pracy. Pracownicy Warszawskiego Centrum Finansowego będą też mogli wstąpić do kawiarni po swój ulubiony napój w drodze do biura. Do odwiedzania nowego lokalu Starbucks zachęcamy również osoby robiące zakupy w pobliskim centrum handlowym Złote Tarasy oraz podróżnych, którzy zatrzymują się na Dworcu Centralnym” – powiedziała Izabela Winsztal, Starbucks Brand Manager na rynek Europy Środkowo-Wschodniej.

Informacje o kawiarniach Starbucks w Polsce i rejonie Europy Środkowo-Wschodniej

Kawiarnia Starbucks w Warszawskim Centrum Finansowym jest czternastą lokalizacją sieci w Polsce. Oprócz niej firma zarządza sześcioma kawiarniami w Warszawie, trzema we Wrocławiu, dwiema w Krakowie, jedną w Poznaniu oraz jedną w Gdańsku. Pierwsza lokalizacja przy ul. Nowy Świat w Warszawie została otwarta 8 kwietnia 2009 roku. Do końca 2009 roku w Polsce funkcjonowały trzy kawiarnie Starbucks – dwie w Warszawie i jedna we Wrocławiu, natomiast do końca 2010 roku firma otworzyła na rynku polskim łącznie dziewięć lokali.

Kawiarnie Starbucks oferują szeroki wybór popularnych napojów kawowych na bazie espresso, takich jak Caffe Latte, Caffe Mocha czy Cappuccino. Dostępne są także napoje miksowane z lodem Frappuccino® w rozmiarach tall, grande oraz venti. Oprócz świeżo parzonej kawy, klienci Starbucks mogą wybierać spośród kilkunastu rodzajów najwyższej jakości kaw ziarnistych 100% arabica pochodzących z Ameryki Łacińskiej, Afryki oraz regionu Azji i Pacyfiku. W europejskich kawiarniach Starbucks wszystkie napoje na bazie espresso przygotowywane są z ziaren z certyfikatem Fairtrade.

Menu Starbucks obejmuje również zimne napoje, szereg wypieków i ciastek, a także przekąsek przygotowanych specjalnie na śniadanie, lunch czy deser. Są wśród nich kanapki, wrapy, quiche, sałatki, bajgle, ciasta, muffiny oraz inne smakołyki, które swój niepowtarzalny smak zawdzięczają różnorodności
i bogactwu składników. Wszystkie potrawy doskonale smakują w połączeniu z każdym z oferowanych przez Starbucks napojów kawowych oraz kaw ziarnistych.

Starbucks pragnie także zapewnić swoim partnerom (tak właśnie w Starbucks nazywani są pracownicy) oraz klientom miejsce dające im poczucie przynależności. Goście kawiarni mogą oderwać się tu od codziennych zajęć oraz spotkać z przyjaciółmi, aby wspólnie wypić kubek pysznej kawy. Dla partnerów jest to miejsce, gdzie mogą dzielić się z klientami swoją pasją do kawy i życia sprawiając, że goście będą chętnie wracali do kawiarni Starbucks. We wszystkich kawiarniach w Polsce partnerzy organizują degustacje kaw oraz seminaria kawowe, spotkania tematyczne oraz różnorodne wydarzenia angażujące społeczności lokalne.

AmRest, który otworzył pierwszą kawiarnię Starbucks w Czechach w 2008 roku, obecnie zarządza dwunastoma lokalami na tamtym rynku. Firma stworzyła także joint venture ze Starbucks na rynku węgierskim, gdzie funkcjonują cztery kawiarnie. W 30 krajach na terenie Europy, Bliskiego Wschodu i Afryki znajduje się ponad 1 600 kawiarni Starbucks.

Informacja o Starbucks

W 1971 roku firma Starbucks Coffee Company zobowiązała się do pozyskiwania i palenia najwyższej jakości kawy arabica. Obecnie, dysponując kawiarniami na całym świecie, Starbucks Coffee Company jest wiodącą firmą w dziedzinie pozyskiwania, sprzedaży i palenia kawy. Opierając się na naszym zobowiązaniu i przyjętych przez nas wartościach, z każdym kubkiem kawy dostarczamy naszym klientom niepowtarzalną atmosferę
i wyjątkowe wrażenia (Starbucks Experience). Aby dowiedzieć się więcej o Starbucks Experience zapraszamy do naszych kawiarni oraz na strony www.starbucks.com i www.starbucks.pl, a także na profil Starbucks na portalu Facebook.

Koncert: Felix Kubin i Mitch&Mitch

#InstytutKulturyMiejskiej zaprasza do uczestnictwa w nowym, cyklicznym projekcie – #MIEJSCA. Polega on na realizacji...
wróć

Dodaj komentarz

Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.

PODSTRONA ZAWIERA MATERIAŁY DLA OSÓB OD 18 ROKU ŻYCIA