Lubisz krytykować?

Właśnie rozpoczyna się letnia kampania Centrum Sztuki Współczesnej Zamek Ujazdowski, skierowana do szerokiej publiczności, przygotowana we współpracy z agencją Leo Burnett. Od 1 sierpnia na ulicach Warszawy, w prasie i Internecie zobaczymy reklamy zachęcające do odwiedzenia U–jazdowskiego, miejsca, gdzie sztuka współczesna zaskakuje, porusza i skłania do krytycznego myślenia.

Koncepcja kampanii opiera się na krytycznych wypowiedziach, zwracających uwagę naturalnym, swobodnym stylem, niekiedy wywołujących uśmiech. Wielu z nas mogłoby się z nimi zgodzić. Uwielbiamy krytykować, powodów do krytyki nie brakuje, a każdy jest równie dobry. Co więcej, krytykowanie poprawia nastrój. Zmysł krytyczny przydaje się także w odbiorze sztuki, jest pożądany podczas wizyty w galerii. Krytykujący wie, o czym mówi, zna się na rzeczy. Krytycy i krytyczki w U–jazdowskim mile widziani.