Lauryn Hill gwiazdą kampanii modowej. Po raz pierwszy w życiu!

Foto: Woolrich (Jack Davison)

Za niecały miesiąc minie dokładnie 20 lat od wydania pierwszego solowego albumu Lauryn Hill. Wydany 25 sierpnia 1998 roku „The Miseducation of Lauryn Hill” pojawił się rok po rozpadzie macierzystej formacji artystki, Fugees i został sprzedany w liczbie około 20 milionów kopii na całym świecie, a także obsypany nagrodami.

43-letnia obecnie Hill uważana jest za absolutną ikonę muzyki i choć odnosiła także sukcesy na innych polach, nigdy nie brała udział w kampanii modowej. Czas jednak na zmianę – artystka została właśnie twarzą amerykańskiej firmy Woolrich, specjalizującej się w odzieży outdoorowej. Piosenkarka prezentuje płaszcze i kurtki z jesiennej kolekcji, paradując w nich po nowojorskich Washington Heights. To zapewne nawiązanie do teledysku do pierwszego singla z płyty, „The Miseducation…”. „Doo-Wop (That Thing)” kręcono właśnie tam.

Zobaczcie zdjęcia z kampanii:

Foto: Woolrich (Jack Davison)

Foto: Woolrich (Jack Davison)

Foto: Woolrich (Jack Davison)

Foto: Woolrich (Jack Davison)

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *