Lacoste usuwa z logo krokodyla. Wszystko w trosce o zagrożone gatunki

źródło: Lacoste

Francuska firma Lacoste zaprezentowała nową limitowaną kolekcję koszulek polo, z której dochody przeznaczone zostaną na szczytny cel. Marka zdecydowała się usunąć swoje ikoniczne logo z krokodylem i zastąpić go 10 zagrożonymi gatunkami, m.in. Morświnem kalifornijskim, Żółwiem birmańskim, Lepilemurem północnym, Tygrysem sumatrzańskim i ptakiem Kakapo. 

Dlaczego seria będzie limitowana? Wcale nie z powodu skąpstwa Lacoste. To raczej genialne posunięcie, które ma uświadomić ludziom, jak mało żyje obecnie zwierząt z wymienionych zagrożonych gatunków. I tak pojawi się tylko 30 „polówek” z morświnem, 30 z żółwiem, 50 z lemurem, 250 z tygrysem i 157 z ptakiem Kakapo. 

Pieniądze ze sprzedaży mają w całości pójść na organizowaną przez Lacoste i Międzynarodową Unię Ochrony Przyrody zbiórkę oraz tworzenie rezerwatów. Koszulki, w łącznej liczbie 1775 sztuk można kupować na stronie Lacoste

źródło: Lacoste

1 komentarz

Dodaj komentarz