Janka Wędrowniczka. Johnnie Walker przedstawia nowe kobiece logo

źródło: Instagram

Największy na świecie producent alkoholi, firma Diageo, postanowiła wypuścić limitowaną serię jednego ze swoich flagowych produktów – whisky Johnnie Walker Black Label. Zmianie ulegnie klasyczne logo i nazwa: istniejąca od ponad 100 lat krocząca postać Striding Mana, w Polsce nazywanego często „Jaś Wędrowniczek”, zostanie zastąpiona kobiecym odpowiednikiem – Jane Walker.

Butelki Jane Walker mają pojawić się w sprzedaży w Stanach na początku marca, z okazji Międzynarodowego Dnia Kobiet. Z jednej strony producenci chcą zwiększyć zainteresowanie kobiet whisky, z drugiej limitowana edycja ma wesprzeć organizacje kobiece – na ten cel przeznaczony będzie każdy dolar ze sprzedanej butelki. My nie mielibyśmy nic przeciwko, żeby takie logo pozostało już na zawsze. 

 

Post udostępniony przez DB_MOVI (@db_movi)

Dodaj komentarz