Hennessy Very Special Limited Edition – konkurs!

Jak co roku Hennessy pojawia się z nową odsłoną Very Special Limited Edition, tym razem w butelce zaprojektowanej przez amerykańskiego artystę tatuażu, Scott’a Campbell’a. To kontynuacja współpracy z Hennessy Very Special z uznanymi na międzynarodowym rynku sztuki twórcami reprezentującymi tzw. urban art.

hene

Odkrywanie i późniejsze wspieranie awangardowych czy nieszablonowych artystów wyróżnia markę Hennessy. Hennessy i Scott Campbell idą tu ręka w rękę, jako że w obu przypadkach określenia: “pionierski” i “nowatorski” są wyznacznikami stylu pracy jak i jej końcowego efektu. Tak samo jak Hennessy artysta określa nowe trendy w swojej dziedzinie.

W przypadku Campbell’a naturalność współpracy pomiędzy nim a Hennessy wynika ze swoistego podobieństwa “magicznego tatuażu”, jak sam artysta to określa swoją pracę, oraz złożonością zmysłowych doznań, które towarzyszą degustacji koniaku. “Tatuowanie to dla mnie rytuał, gdzie równie ważne jest doświadczenie chwili jak i końcowy rezultat – tłumaczy Campbell. – To jedna z nielicznych dziedzin sztuki, o której można powiedzieć że jest prawdziwie osobista I spontaniczna. Dobry tatuaż służy doznaniom estetycznym, ale ważniejsza jest siła emocji, które w sobie niesie.”

Tegoroczna przygoda z Hennessy Very Special Limited Edition rozpoczęła się dla Scott’a Campbell’a gdy odwiedził region Cognac we Francji by poczuć to miejsce, poznać historię i proces tworzenia trunku.
“Sam stawiam na artystyczny proces, którego nieodłączną częścią jest element nieprzewidywalności, a także w którym jest miejsce na pomyłkę, wyjątek czy działanie natury, która jest do pewnego stopnia chaosem. Przecież w ten sposób odbywa się właśnie ewolucja.” – mówi Campbell i dodaje: „Produkcja koniaku również zawiera te elementy nieprzewidywalności natury , bo tu na ostateczny efekt mają wpływ ziemia, słońce i deszcz, które nigdy nie występują w takich samych konfiguracjach czy proporcjach. Można starać się je w jakiś sposób wykorzystać, ale natura i tak ma nad wszystkim ostateczną kontrolę i to jest najlepsze dla końcowego produktu.”

hehe

Tatuażysta zauważa również, że jego współpraca z Very Special Limited Edition jest też spotkaniem dwóch bardzo starych tradycji. Starając się reinterpretować elementy określające wizualnie brand Hannessy Very Special Campbell sięgnął do osobistych dzienników, notatek i rysunków James’a Hennessy. Był on kontynuatorem w drugim pokoleniu tradycji Domu Hennessy i zarazem wizjonerem marki, jak również niestrudzonym podróżnikiem.

„Znajomość życia artysty pozwala na głębszy odbiór jego pracy. Twórczość nigdy nie jest czymś niezależnym od życia, a w zasadzie jest artefaktem życia” – uważa Scott Campbell.
Zainspirowany rysunkami James’a Hennessy Campbell zaprojektował etykietę, której głównym elementem jest para skrzydeł. Ten uniwersalny symbol wolności, ale także podróży jest zaproszeniem do własnej interpretacji. “Wszystko co nazywamy sztuką powinno wywoływać ciekawość, być inspiracją dla dalszych poszukiwań” – uważa Scott Campbell. Sam nawiązując do przeszłości jako uzupełnienie rysunku wybrał wymyślną ornamentykę w kolorach srebrnym i czarnym oraz umiejętnie wplótł w nią ikoniczne znaki związane z marką Hennessy np. trzy gwiazdy czy ramie unoszące topór.

“Scott Campbell swoim stylem rysunku potrafił mistrzowsko połączyć przeszłość i teraźniejszość. Stara kursywa świetnie komponuje się z nowoczesnymi motywami grafiki, co tworzy idealną metaforę tego w jaki sposób my w Hennessy pragnęliśmy uhonorować nasze własne rzemiosło” – komentuje pracę tatuażysty Giles Woodyer, szef Hennessy w Stanach Zjednoczonych i dodaje, że Campbell wraz ze swą sztuką uosabia ideały na których opiera się marka Hennessy. „Pasja oraz dążenie do technicznej doskonałości są niezmiennie cenione w całej 250-letniej historii Hennessy” – dodaje Woodyer.

Konkurs!

Mamy dla was wyjątkowy konkurs!
Do wygrania jest 5 butelek specjalnej wersji Hennessy Very Special Limited Edition.
Co zrobić, aby wygrać?
Pochwalcie się swoimi tatuażami! Wstawcie zdjęcie swojego tatuażu na Instagrama i użyjcie hashtagów
#aktivist i #hennessy. Najciekawsze zdjęcia nagrodzimy butelkami – zwycięzców ogłosimy 5 stycznia o 18:00.

regulamin konkursu tutaj
Powodzenia!