Gucci prezentuje swoją nową streetwearową kolekcję zainspirowaną graffiti

źródło: gucci.om

Panujący od 2015 roku dyrektor kreatywny Alessandro Michele nie tylko odnosi sukcesy komercyjne, ale także zmienia włoską markę na lepsze, łącząc przyziemne wzory z luksusem. Przykładem takich działań jest na przykład mająca właśnie premierę kapsułowa kolekcja #GucciHallucination, powstała we współpracy z hiszpańskim twórcą graffiti Ignasi Monrealem. Zainspirował się on zarówno włoskim malarzem, uważanym za prekursora surrealizmu, czyli Giorgio de Chirico oraz założonym w 1848 roku w Londynie stowarzyszeniem artystycznym Prerafaelitów.

Kolekcja jest limitowana – na #GucciHallucination składają się zaledwie t-shirty i bluzy. Pierwszych jest zaledwie 200, drugich 100. Gucci proponuje 9 wzorów, każdy w żywej palecie barw, ale nie ma w nich nic z ekstrawagancji – są raczej zgaszone, stonowane i delikatne. Sprawdzą się nawet z jeansami czy butami sportowymi. 

źródło: gucci.om

źródło: gucci.om

źródło: gucci.om

źródło: gucci.om

źródło: gucci.om

źródło: gucci.om

źródło: gucci.om

źródło: gucci.om

źródło: gucci.om

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *