Green Caffè Nero wprowadza nową aplikację lojalnościową

Odpowiadając na zmieniające się technologiczne nawyki Polaków, Green Caffè Nero umożliwia klientom płacenie za zamówienia i zbieranie pieczątek lojalnościowych, za pomocą jednej, prostej aplikacji na smartfony. Klienci którzy ją zainstalują, podczas pierwszego zakupu otrzymają od marki kawę w prezencie. Mogą z niej skorzystać sami lub w prosty i szybki sposób podzielić się z najbliższymi, wysyłając do nich bon prezentowy.

„Aplikacja, działająca zarówno na iOS, jak i na Androidzie, została zaprojektowana z myślą o naszych klientach. Wiemy, że poszukują oni wygody oraz możliwości zintegrowania telefonów z codziennym życiem. Połączenie systemu płatności i zbierania pieczątek lojalnościowych w jednym miejscu zapewnia klientom szybkie i kompleksowe rozwiązanie, a dodatkowo pozwala nam informować ich o atrakcyjnych ofertach i specjalnie dla nich stworzonych promocjach.” – powiedziała Agata Milewska, Brand Manager Green Caffè Nero.

Według opublikowanego 23 kwietnia 2018 raportu POLSKA.JEST.MOBI 2018, którego autorem jest Mobee Dick, Polacy są posiadaczami ponad 20 milionów smartfonów. Coraz częściej używają też telefonów komórkowych do realizacji codziennych czynności, 13% z Polaków korzysta z płatności zbliżeniowych telefonem.