Dzieciaki ze „Stranger Things” w nowej kampanii Louis Vuitton

stranger things, louis vuitton

Millie Bobby Brown, Caleb McLaughlin i Gaten Matarazzo, to dziś jedne z najgorętszych nazwisk w branży filmowej. Serial „Stranger Things” w błyskawicznym tempie zyskał ogromna liczbę fanów, a dzieciaki idealnie wykorzystały swoje pięć minut. Na gali rozdania nagród Emmy śpiewając Uptown Funk skradły serca tym, których nie zdążyli jeszcze oczarować podczas serialowych perypetii. Tym razem, wspomniana trójka zaskoczyła nas opublikowaniem zdjęć z backstage’u sesji zdjęciowej z Nicolasem Ghesquière, dyrektorem kreatywnym Louis Vuitton.

Serial „Stranger Things” zdobył tego lata tak dużą popularność, że ciężko było o nim nie usłyszeć. Przed ekrany telewizorów i komputerów przyciągnął nie tylko fanów filmów takich jak „E.T.”, klasyków z lat 80., czy powieści Stephena Kinga, lecz każdego, kto lubi produkcje trzymające w napięciu. Najwidoczniej popularność serialu przyciągnęła także reprezentantów luksusowej mody. Jak będzie przebiegała współpraca z Louis Vuitton? Tego jeszcze nie wiemy. Możemy się jednak domyślać, że dyrektor kreatywny liczy na równie ogromną popularność kampanii, jak sam serial.

stranger things, louis vuitton

Relacja zdjęciowa ze spotkania pojawiła się na oficjalnych kanałach marki Louis Vuitton, a także na instagramowych profilach młodych gwiazd. Na swoim profilu na Instagramie projektant oznajmił, że pracuje z dzieciakami nad sekretnym projektem.

‚Świetny dzień i ekscytujący projekt’ – tak opisał sesję zdjęciową Ghesquière pod selfie z młodymi gwiazdami. Czekamy na pierwsze efekty współpracy!

1 komentarz

Dodaj komentarz

-->