Druga edycja Bread & Butter by Zalando

BERLIN, GERMANY - JUNE 08: (L-R) Model Adwoa Aboah, commercial artist Fergus Purcell, Jolanda Smit (Zalando), stylist and influencer Erika Bowes, artist, designer and creative director G-Star Raw Aitor Throup, Jefferson Hack, Dj Michael Cox alias MikeQ, fashion designer Vivienne Westwood and Carsten Hendrich (Brand Marketing Zalando) attend the Bread & Butter by Zalando 2017 - Preview Event on June 8, 2017 in Berlin, Germany. (Photo by Isa Foltin/Getty Images for Zalando)

Druga edycja imprezy Bread & Butter by Zalando (B&&B) prezentującej wszystko to, co najlepsze w świecie mody i muzyki, odbędzie się od 1-3 września 2017 w berlińskim klubie Arena.

W tym roku wydarzenie stoi pod znakiem modowej brawury i zachęca do niej wszystkich, przez trzy dni prezentując odważne rozwiązania ze świata MODY, MUZYKI oraz GASTRONOMII. Na wydarzeniu będzie można spotkać ulubione marki takie jak adidas, Converse, Fila, Nike, Levi’s®, Jil Sander Navy czy Topshop. Na kilku scenach odwiedzający będą mieli możliwość premierowo poznać nowe modele produktów i edycje limitowane, poznać efekty modowych kolaboracji, obserwować eksperymenty, pokazy mody i panele dyskusyjne z udziałem uznanych, międzynarodowych osobowości – Damy Vivienne Westwood oraz modelki i aktywistki Adwoa Aboah, spróbować specjałów przygotowywanych przez najciekawsze lokale na gastronomicznej mapie Berlina i wiele więcej. Poza imprezą w Arenie festiwal będzie odbywać się także w innych miejscach takich jak Festsaal Kreuzberg oraz nowej, interaktywnej przestrzeni przeznaczonej na pokazy mody.

W zeszłym roku Zalando po raz pierwszy otworzyło imprezę Bread & Butter dla odwiedzających, w jej program włączając modę i muzykę i otwierając nowy sezon stojący pod hasłem „NOW”. Po udanej debiutanckiej edycji, która przyciągnęła 20 000 gości i na której wystąpił A$AP Rocky, pojawiła się Gigi Hadid oraz można było zajrzeć do strefy rzeczywistości rozszerzonej stworzonej przez markę Marni, B&&B z imprezy poświęconej trendom przemienia się w „festiwal stylu i kultury”. Impreza, której motto to modowa brawura, stanowi przestrzeń dla innowacji, odwagi w wyrażaniu swoich opinii oraz eksperymentów.

BOLD, CZYLI MODOWA BRAWURA | Innowacyjne podejście przejawiające się w otwarciu pokazów mody dla publiczności czy stworzeniu możliwości osobistego poznania marek stały się znakami rozpoznawczymi imprezy. Nie inaczej będzie na tegorocznej edycji, której przyświeca motto oddające ducha naszych czasów – „BOLD”, czyli brawurowość. B&&B symbolizuje wyzwania i nieprzewidywalność, wszystko to, co autentyczne, innowacyjne, różnorodne, śmiałe. BRAWURA nie ma granic. Tacy właśni są nasi goście, marki, muzycy i mistrzowie gastronomii, którzy nie boją się wyrażać swoich opinii i kwestionować statusu quo.

MODA | Na imprezie odwiedzający będą mogli poznać kolekcje na sezon jesień-zima 2017 ponad 40 modowych marek. Klub Arena Berlin podzielony zostanie na trzy strefy – modową, miejską i sportową – w której będzie można wziąć w udział w atrakcjach takich jak warsztaty, zajęcia sportowe czy pokazy rzeczystości rozszerzonej. Swoje modele specjalne i gadżety dostępne wyłącznie na B&&B zaprezentują takie marki, jak adidas, Alpha Industries, Converse, Fila, Hilfiger Denim, Nike, Lee, Levi’s®, Puma,Reebok, Topshop, VANS, Wrangler i wiele innych.

W programie będą też pokazy mody takich marek jak adidas, HUGO, G-Star, Jil Sander Navy, The Kooples, Selected Femme/Homme, Topshop, Topman orazZalando. Nowa strefa pokazów oznacza większą i bardziej innowacyjną przestrzeń, umożliwiającą doświadczenie wydarzenia z bliska. Wszystkie pokazy mody będą transmitowane na żywo na kanałach B&&B.

Aby możliwić odwiedzającym natychmiastowy zakup produktów, większość z nich będzie dostępna na www.zalando.pl. Na tegorocznej edycji Zalando wykorzysta nowatorską metodę zakupów z użyciem zbliżeniowych opasek RFID, za pomocą których każdy będzie mógł stworzyć własny profil użytkownika, w których treści będą zapisywane poprzez kontakt opasek z produktami. Kiedy treść zostanie dodana do konta, użytkownicy będą mieli do nich dostęp i będą mogli dokonać ich zakupu za pomocą smartfona.

MUZYKA | Line-up obejmuje debiutantów, jak również duże międzynarodowe gwiazdy – artystów znanych nie tylko z rozpoznawalnego brzmienia i stylu, ale także z wyrażania opinii na aktualne tematy.

GASTRONOMIA | B&&B to także okazja do spróbowania nowych smaków i kulinarnych eksperymentów, od wegańskich przekąsek po street food.

BILETY | Jednodniowe bilety w cenie 20 euro są dostępne od 8.06 na stronie breadandbutter.com/tickets. Ilość biletów w specjalnej, niższej cenie jest ograniczona – kto pierwszy, ten lepszy.

Carsten Hendrich, VP Brand Marketing w Zalando, tłumaczy: “Bread & Butter by Zalando miało swoją premierę w 2016 roku jako wydarzenie, które w demokratyczny sposób umożliwia dostęp do mody poprzez otwarcie drzwi na publiczność. Tegoroczna edycja stoi pod znakiem brawury i stanowi przestrzeń dla tego, co niespodziewane, odwagi w wyrażaniu własnych opinii i modowych eksperymentów, zachęcając do nich odwiedzających. Na festiwalu publiczność ma możliwość interakcji z modą i muzyką. Można spodziewać się występów gwiazd znanych z charakterystycznego stylu i wyrażania opinii na aktualne tematy. Nasi partnerzy gastronomiczni zadbają o eksperymentalne kulinarne kreacje. Zapraszamy na pokazy, spotkania z legendami mody oraz do interakcji z zaawansowanymi technologiami”.

Bread & Butter by Zalando to ekscytujące wydarzenie, które można także śledzić w internecie dzięki transmisjom na żywo i relacjom online. #breadandbutter17

CO: Zapowiedź drugiej edycji Bread & Butter by Zalando
GDZIE: Holzmarkt, Berlin
KTO: Vivienne Westwood, Adwoa Aboah, Jefferson Hack, Erika Bowes, Aitor Throup, Fergus Purcell, Abra, Peaches, Marie Nasemann oraz 400 gości ze świata mody, kultury i muzyki

2 komentarze

Dodaj komentarz