Czy ciuchy czasem do was mówią? Nietypowa kampania polskiej marki

W swojej najnowszej kampanii marka House postawiła na komunikację międzyludzką. Jednym ze sposobów porozumiewania się, dawania znać innym i przede wszystkim wyrażania siebie są bowiem ubrania. Ciuchy mówią o nas wiele – z jednej strony łączą i pomagają identyfikować podobne gusta, nastroje i przekonania; z drugiej pozwalają wyróżnić się z tłumu i bawić stylem.

Zabawna kampania jesienno-zimowej kolekcji House, pod przewrotnym tytułem „Ciuchy mówią wszystko” zwizualizowana została zdjęciami Bartka Wieczorka i klipem wyreżyserowanym przez Krzysztofa Grajpera. Muzykę do filmu stworzył Zeppy Zep. 

Jaki jest House w kolekcji AW18? Niezobowiązujący w formie, ale też stawiający na najmodniejsze trendy. Miejski styl łączy się z luźnymi, sportowymi elementami. Bazą looku są najmodniejsze kolory: kobaltowy, żółty oraz odcienie fioletu. Zapadające w pamięć charakterystyczne elementy kolekcji to sukienka-tuba, kurtka „pufferka”, welurowa nerka czy koszula oversize. Projektanci House nie boją się odważnych połączeń. Sukienkę boho w kwiatowe motywy łączą z masywnymi botkami, a kurtkę z metalicznie połyskującej tkaniny z kolorową sukienką.

Foto: Bartek Wieczorek

Foto: Bartek Wieczorek

Linia Nomadic Traveller to raj dla fanek stylu boho i folk. Kwiatowe motywy, frędzle, sukienki maxi i grube swetry. Dla miłośniczek ponadczasowego szyku i stylu retro House proponuje linię Autumn Striped, utrzymaną w klimacie lat 70., z retro szmizjerkami w paski i grochy czy spodniami paperbag. To idealne sety dla dziewczyn, które lubią bawić się modą i szaleją za jesienną paletą kolorów.

Foto: Bartek Wieczorek

Foto: Bartek Wieczorek

W kolekcji nie brakuje też nawiązań do eklektycznych lat 90. Miejskie sylwetki łączące w sobie retro formy zostały zestawione ze sportowymi akcentami, w których dominują lampasy i lurex. Najmocniejsze elementy stylu marki na nadchodzący sezon, to sukienki o fasonie tuby i jesienne płaszcze. W kolejnym sezonie prym będą wiodły stylizacje stworzone z wykorzystaniem wielu warstw i ponadczasowe dodatki, takie jak białe sztyblety, kowbojki, szpiczaste botki czy torba shopper.

Foto: Bartek Wieczorek

Foto: Bartek Wieczorek

Męska kolekcja House to dwa oblicza miejskiej, nowoczesnej mody. Pierwsza to luźna, streetwearowa propozycja dla fanów sportowej sylwetki, nadruków i intensywnych kolorów. Linia Street Smart to powrót camo w czerwonej i zielonej odsłonie. Grafiki nawiązujące do streetartu i sporo luzu. Streetwear w minimalistycznej odsłonie to linia Nightcrawler. Tu dominuje kobalt i czerń. Charakterystyczne elementy trendu to przeskalowane grafiki i techniczne detale. Druga to klasyka.

Foto: Bartek Wieczorek

Foto: Bartek Wieczorek

Linia Rebel Prep, skierowana do starszego klienta, to połączenie klasycznych form, wzorów i sportowych akcentów. Elegancja na luzie. Dominuje ponadczasowa krata, koniakowy brąz i czerń.
Dla panów, którym bliska jest natura, zieleń i moda w stylu vintage House proponuje linię Wanderlust. To jesienna, ciepła sylwetka nie tylko dla fanów pieszych wędrówek. Mocne strony linii to inspirowane przyrodą grafiki, flanelowe koszule i modne kolory, tj. bordo, musztarda, granat.

Foto: Bartek Wieczorek

Foto: Bartek Wieczorek

Film oraz zdjęcia można zobaczyć w lookbooku marki na www.housebrand.com. Kampanię AW18 wspiera kreatywny konkurs. House wytypował dwa dodatkowe zdjęcia, w których komentarze na wzór powyższych zdjęć będą mogli dopisać sami fani marki. Najzabawniejsze, nawiązujące do przesłania kampanii hasła trafią na oficjalne zdjęcia kampanijne i zostaną opublikowane na stronie, Facebooku i Instagramie marki.

Foto: Bartek Wieczorek

Foto: Bartek Wieczorek

 

9 komentarzy

Dodaj komentarz